رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم
سرخط خبرها

برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته پدافند غیرعامل خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۰۷۵۴
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته پدافند غیرعامل خراسان رضوی
معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی از برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد زهدی در نشست نکوداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ مسئله پدافند غیرعامل مسئله مهمی است و هر روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه باید همه جامعه با کارکرد‌های پدافند غیرعامل آشنا و مأمور به عمل کردن آن شوند، افزود: هرچقدر بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل کار کنیم، آنگاه این امر مهم در حراست اماکن و حفظ نیرو‌های با ارزش ما نقش تاثیرگذار خواهد داشت.

وی به تنوع برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته پدافند در استان اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از هزار برنامه در سطح استان با شعار «ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید» از سوم تا دهم آبان ماه برگزار خواهد شد.

زهدی با بیان اینکه ۶۵ برنامه شاخص در هفته پدافند غیرعامل پیش‌بینی شده است، تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید انسجام کاملی در هفته پدافند غیرعامل داشته باشند. در این راستا اهمیت مقوله پدافند غیرعامل باید برای مردم، ادارات و رؤسای ادارات نهادینه شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اولویت برنامه‌های پدافند غیرعامل در سال جاری، انجام عملیات ترکیبی در مقابله با تهدیدات دشمن است.

زهدی بیان کرد: هرچه زیرساخت مهم باشد، تهدید دشمن نیز جدی‌تر است که این مهم هوشیاری بیشتر را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: اجرای اقدامات پدافند غیرعامل از قبیل امن سازی و موضوعات دیگر می‌تواند کشور را از آسیب ها، تهدیدات و خطرات ایمن کند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بعضی اقدامات ساده و پیشگیرانه، از ورود و بروز خسارت‌های زیاد و جدی به کشور جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: شاید بعضی از مردم استان به موضوعات پدافند غیرعامل آشنا نباشند و نقش آن را ندانند، اما باید فرهنگ پدافند غیرعامل را در سطح استان نهادینه کنیم و در این راه مشارکت همه را خواستار هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->