رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خانه عکس جهاد دانشگاهی مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۹۱۸۹۰
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
خانه عکس جهاد دانشگاهی مشهد افتتاح شد
خانه عکس فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد امروز، ۹ آبان ۱۴۰۲، با حضور پیشکسوتان عرصه عکاسی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود، اظهار کرد: خانه عکس اولین خانه هنری فرهنگسرای جهاد دانشگاهی محسوب می‌شود، اما امیدواریم در آینده بتوانیم خانه‌های تئاتر، موسیقی و گرافیک را هم افتتاح کنیم.

خانه عکس جهاد دانشگاهی مشهد افتتاح شد
علی ثابت‌نیا با اشاره به اینکه فرهنگسرای جهاد دانشگاهی در ۲۵ سال گذشته، بعد از رشته موسیقی به رشته عکاسی توجه ویژه‌ای داشته و توانسته به همت اساتید خود، هنرمندان زیادی را در طی این مدت تربیت کند، گفت: فرهنگسرای جهاد دانشگاهی، بیشتر بر روی مباحث آموزشی تمرکز دارد امروز با تلاش حمیدرضا گیلانی‌فر، امین ابراهیمی، مهدی رضوی، حمید سبحانی و علی حسینیان، مقرر شده است، برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت بگیرد که کم کم فعالیت‌های هنر عکاسی بدست خود هنرمندان انجام شود.

مدیر فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد یادآور شد: امیدوارم این خانه مانند دیگر تشکل‌ها کشورمان نباشد که  افتتاح می‌شوند، اما در ادامه اثری از آن‌ها وجود ندارد.

امین ابراهیمی، از هنرمندان رشته عکاسی نیز در این مراسم گفت: تجربه بزرگی که من در طی سال‌های گذشته کسب کرده‌ام، نشان می‌دهد که دوره هم جمع کردن هنرجویان یک رشته بعد از اتمام دوره آموزشی‌شان، در قالب کانون، خانه، انجمن و هرتشکل دیگری اهمیت بسیاری دارد و من بسیار امیدوارم که خانه عکس جهاد دانشگاهی مشهد بتواند تبدیل به جریان تاثیرگذار در کل کشور و منطقه بشود.

به گفته او، تجربه کردن و تمرین کردن کار گروهی بسیار اهمیت دارد. افرادی که نمایشگاه برگزار کردند یا فعالیت دیگری درکنارهم انجام داده‌اند می‌دانند انجام کار گروهی با وجود سختی، لذت بخش است، فقط باید صبور باشیم و از همدیگر یاد بگیریم.

این هنرمند ابراز امیدواری کرد که حمید سبحانی  به عنوان دبیر خانه عکس بتواند فشار‌هایی که به دلیل انجام کار اجرایی به او تحمیل می‌شود را تحمل کند.

در ادامه این رویداد، حمید سبحانی به عنوان دبیر اجرایی خانه عکس، در توضیحاتی گفت: ما قرار است چند برنامه انتقال تجربه با حضور عکاسان معتبر و شاخص کشور و همچنین اردوی عکاسی با موضوع عکاسی در سفر را تا پایان سال برگزار کنیم، برنامه ویژه‌ای هم به مناسبت سالروز ورود دوربین عکاسی به ایران در آذر ماه خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->