رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: ۱۴۰۲ نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران و جهان است

  • کد خبر: ۱۹۲۳۹۷
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
استاندار خراسان رضوی: ۱۴۰۲ نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران و جهان است
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: استکبار اکنون ضعیف‌تر از همیشه در مقابل ملت‌های آزادی‌خواه جهان زانو زده است و ۱۳ آبان امسال نقطه عطف در پیروزی مقاومت است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز شنبه در پیامی به مناسبت حماسه ۱۳ آبان آورده است: سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در پیروزی مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران و جهان است و همچنان که امام خمینی (ره) در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان ۱۳۵۷ فرمودند، پیروزی نهایی نزدیک است و خدا با صابران است.

وی بیان کرد: امت مسلمان جهان و ملت سلحشور ایران اسلامی، در حالی گرامیداشت ۱۳ آبان را پیش روی دارد که حماسه و شهادت و روح استکبار ستیزی، روایت اول در سراسر جهان شده و مردم قهرمان و مقاوم غزه در زیر بمباران‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس با تمام ایمان و توان خود مقاومت می‌کنند و اجازه به رژیم صهیونیستی نمی‌دهند که بتواند آنان را از پای در بیاورد.

در پیام استاندار خراسان رضوی آمده است: امروز غزه با تقدیم هزاران شهید به جریان مقاومت اسلامی، هیمنه و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و این رژیم کودک کش را مستاصل و درمانده کرده است. اگرچه رژیم صهیونیستی به قتل عام خود ادامه می‌دهد، اما همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «پیروزی نزدیک است».

نظری در این پیام آورده است: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی، روز تبعید امام خمینی (ره)، روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای همه شما مردم ولایتمدار خراسان و ایران اسلامی و امت اسلام پر برکت بوده است و ما به عنوان پیروان صدیق و صادق امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان، از جوار مرقد مطهر ثامن الحجج (ع) با افتخار و سربلندی پیمان می‌بندیم که در جریان مقاومت در برابر استکبار جهانی و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، تا آخرین قطره خون خود را نثار کنیم و از پا ننشینیم.

سیزدهم آبان که در تقویم کشور به عنوان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->