آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عبدی: برزیل را جلو کشیدیم تا گل بزنیم

  • کد خبر: ۱۹۳۸۸۵
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
عبدی: برزیل را جلو کشیدیم تا گل بزنیم
سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران گفت: برگرداندن نتیجه مقابل برزیل کار بسیار سختی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین عبدی پس از پیروزی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران مقابل تیم‌ملی برزیل با نتیجه ۳ بر ۲ در جام‌جهانی زیر ۱۷ سال، اظهار کرد: به تمام کسانی که به ما کمک کردند و آن‌هایی که به ما کمک نکردند بابت این پیروزی بزرگ تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه «مقابل تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل تاریخ‌سازی کردیم» عنوان کرد: این یک تاریخ‌سازی بزرگ بود هرچند که هنوز کار و مسیر ما به پایان نرسیده و باید به بازی‌های بعدی خود توجه کنیم.


سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران با اشاره به اینکه تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل، تیم بسیار قدرتمندی است، گفت: چندین شیوه را برای بازی مقابل برزیل انتخاب کرده بودیم تا آن‌ها جلو بیایند و بتوانیم به نتیجه برسیم.

عبدی ادامه داد: بازی را با نتیجه ۲ بر صفر عقب افتادیم و تغییر نتیجه بازی بسیار سخت بود که خدا را شکر توانستیم بازی را برگردانیم و به پیروزی برسیم.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->