لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد حماس: دل‌های ما با ملت برادرمان، ایران است تیم‌های تجسس ارتش به محل سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند دستور فوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح | از کلیه امکانات استفاده کنید وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رد شد جستجو‌ها در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ادامه دارد آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس‌جمهور در فرودگاه تبریز محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد
سرخط خبرها

دولت باید بدهی‌اش به تامین اجتماعی را صاف کند

  • کد خبر: ۱۹۴۴۴۴
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
دولت باید بدهی‌اش به تامین اجتماعی را صاف کند
با تصویب مجلس، دولت مکلف به تادیه بدهی حسابرسی شده خود به سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در طول اجرای قانون برنامه هفتم ‌شد.

به گزارش شهرآرانیوز نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه‌شنبه و در ادامه بررسی مواد ارجاعی کمیسیون تلفیق، بند (ب) ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، دولت مکلف است در طول برنامه و در قالب بودجه‌های سنواتی نسبت به تأدیه بدهی حسابرسی شده خود (وفق بند «ه» ماده ۷ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی) به سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اقدام نماید. تمام وجوه پرداختی و کمک‌های دولت به صندوق‌های بازنشستگی، مازاد بر سهم کارفرمایی و سهم دولت و همچنین کلیه تضامین قانونی تأدیه نشده، به عنوان تأدیه بدهی دولت محسوب می‌شود. صندوق بازنشستگی فولاد نیز در صورت طلب قانونی از دولت مشمول این حکم است.

هرگونه کمک دولت در قالب بودجه سنواتی مازاد بر بدهی‌ها نیز به عنوان مطالبه دولت محسوب می‌شود. ایجاد هرگونه تعهد جدید برای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بدون تامین منابع درطول برنامه ممنوع می‌باشد. دیون موضوع این بند باید بعد از کسر کمک‌های دولت در قوانین بودجه سنواتی به تأیید سازمان حسابرسی کل کشور رسیده باشد.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->