رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مردم حق دارند آگاه باشند و نظرات خود را به مسئولان منتقل کنند + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۴۶۶۳
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
استاندار خراسان رضوی: مردم حق دارند آگاه باشند و نظرات خود را به مسئولان منتقل کنند + فیلم
استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی و رسانه گفت: امروزه آگاهی حق مردم است و آ‌ن‌ها می‌توانند نظرات و مشکلات را به مسئولان بگویند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم رونمایی از سند تحول روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در جمع مدیران این پست اداری با اشاره به وظایف مهم اطلاع‌رسانی عنوان کرد: یک مسئول نباید به دنبال دیده شدن یا دیده نشدن باشد؛ اما قطعاً آگاهی و دانستن حق مردم است و آن‌ها هستند که باید نظرات و مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند و این از راه تعامل رسانه و اطلاع‌رسانی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: سند تحول روابط عمومی‌های استان، یکی از ۶۴ طرح تحولی‌ است که برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود در نظر داشته‌ایم و این از ظرفیت‌های خوب در استان ماست. دانستن اطلاعات عمومی و پایه برای هر مدیر روابط عمومی لازم است و در واقع جزئی از وظایف شماست.

نظری دانستن جهت کار را برای هر دستگاه اجرایی ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: باید نقشه راه را بدانیم و جهت کار خود را مشخص کنیم. این جهت‌یابی، ضرورتی است که راهبرد‌های ما را معلوم می‌کند و به کار ما انسجام می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی به راهبرد‌های سه گانه در استان اشاره کرد و یادآور شد: پیش از این نیز عنوان کردیم که راهبرد‌های ما از ۳ محور جدا نیستند: نخست، نباید اجازه دهیم استان دچار التهاب شود. در واقع شرایط بازار، اقتصاد، امنیت، سیاست، فرهنگ و...، مبانی‌ای هستند که حفظ تعادل و مدیریت وضعیت برای آن‌ها حیاتی است و مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها باید مؤلفه‌های اساسی تحقق راهبرد‌های استانی را پایش کنند تا التهابی رخ ندهد.

نظری ادامه داد: دومین راهبرد، جبران عقب ماندگی‌هاست. ما باید بدانیم که در بسیاری موارد از جمله ورزش، حمل و نقل، جاده‌ها، بیمارستان‌ها، آب و برق و گاز و... عقب‌ماندگی‌هایی داریم و باید به جبران آن بپردازیم. یکی از موارد مهم در حل مشکل عقب‌ماندگی، اتکا به ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها خواهد بود. مدیران روابط عمومی باید مطالبه‌گری کنند تا نواقصی که وجود دارد به موقع و به‌درستی جبران شود.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی سومین راهبرد مهم استانی را این‌گونه معرفی کرد: ایجاد ظرفیت‌های جهشی در استان، در راستای جلوگیری از التهاب و جبران عقب‌ماندگی‌هاست و باید با نگاه واقعی به ظرفیت‌هایی که در استان داریم، اولویت‌بندی کنیم و از ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شویم. این مهم نیز با مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی رسانه‌ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پایان، سند تحول روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار خراسان رضوی، افشار دارابی رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، ناصر نعمتی مدیر روابط عمومی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی: مردم حق دارند آگاهی داشته باشند و نظرات خود را به مسئولان منتقل کنند

همچنین مراسم اعطای زمین ویژه مسکن ملی در خراسان رضوی به خبرنگاران نیز برگزار و سند این زمین‌ها به ۵ نفر از اصحاب رسانه به شکل نمادین داده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->