آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درباره تیم ملی نوجوانان مراکش؛ حریف بعدی ایران در جام جهانی

  • کد خبر: ۱۹۵۱۹۰
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
درباره تیم ملی نوجوانان مراکش؛ حریف بعدی ایران در جام جهانی
تیم ملی نوجوانان مراکش، حریف بعدی شاگردان عبدی روز سه شنبه ۳۰ آبان به مصاف ایران خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، پسران حسین عبدی در تیم ملی نوجوانان ایران پس از خلق یک شگفتی در ابتدای کار خود و پیروزی تاریخی مقابل برزیل توانستند ۳ امتیاز حساس و کاملاً ارزشمند در اندوخته خود جمع‌آوری کنند که به صعود تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی کمک شایانی کرد.

تیم ملی نوجوانان در گام دوم خود به مصاف انگلیس رفت که در دقیقه ۹۰، شکست را با تساوی جایگزین کردند. در سومین دیدار نیز شاگردان حسین عبدی توانستند کالدونیا را با ۵ گل مغلوب کنند تا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جشن صعود بگیرند.

تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز و به لطف تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس و برزیل ۶ امتیازی در گروه C رقابت‌ها سوم شد و به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم راهی مرحله بعد شد تا روز سه شنبه ۳۰ آبان به مصاف تیم ملی نوجوانان مراکش برود.

تیم ملی نوجوانان مراکش به عنوان صدرنشین گروه A به این مرحله صعود کرده است. مراکشی‌ها در دیدار نخست خود ۲ بر صفر پاناما را مغلوب کردند، اما در هفته دوم با همین نتیجه مغلوب نوجوانان اکوادر شدند. تیم ملی نوجوانان مراکش در سومین دیدار خود ۳ بر یک اندونزی را شکست داد تا با ۶امتیاز به عنوان صدرنشین، حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان شود.
تیم ملی نوجوانان مراکش در حالی به مصاف تیم زیر ۱۷ سال کشورمان خواهد رفت که بازیکنان شاغل زیادی در اروپا در ترکیب تیمش دارد.

اناس الویی که در تیم‌های پایه اینتراخت فرانکفورت به میدان می‌رود و یکی از گل‌های مراکش برابر اندونزی را به ثمر رساند، ستاره اصلی مراکش به شمار می‌رود. محمد امینه الزرهونی از لیل، نائوفل الهناش از پاری‌سن‌ژرمن، آدام بوفندار از یوونتوس، ایوب شیخون از اینتراخت فرانکفورت و زکریا اوزانه از آژاکس، نفراتی هستند که در تیم نوجوانان مراکش به میدان می‌روند.

سعید شیبا، سرمربی ۵۳ ساله شیر‌های اطلس نیز سابقه بازی در تیم‌های الشارجه، الهلال و حتی نانسی فرانسه را در کارنامه دارد.
تیم ملی نوجوانان مراکش برای دومین بار است که حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. شیر‌های اطلس در تجربه نخست خود در سال ۲۰۱۳ توانست به عنوان صدرنشین از گروهش به همراه تیم‌های ازبکستان، کرواسی و پاناما صعود کند، اما در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب ساحل عاج شد تا خیلی زود از جام جهانی خداحافظی کند.

شیر‌های اطلس در صورت شکست برابر نوجوانان ایران برای دومین بار در مرحله یک هشتم نهایی از جام جهانی خداحافظی خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->