وظیفه زنان در مقابل شهادت رئیس جمهور، روایت صادقانه است برای آبرسانی و جوانسازی پوست عسل استفاده کنیم یا آلوئه ورا؟ رفع مشکل شناسنامه فرزندان مادران ایرانی در دولت شهید رئیسی سروده افشین علا در توصیف مادر رئیس جمهور شهید ویدئو | زنان نقش آفرین نخستین رئیس جمهوری که به حوزه زن و خانواده اهتمام ویژه داشت والدین بخوانند| چطور به کودک‌مان بگوییم رئیس جمهور به شهادت رسیده است؟ ماماها نقش پررنگی در مسیر ترویج فرزندآوری و در تحقق موضوع جوانی و افزایش جمعیت دارند «جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد واکنش بانوان فعال فضای مجازی به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش + عکس توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عزیزجمهور ویدئو | تجمع بانوان مشهدی درفراق خادم الرضا (ع) و یاران شهیدش مادرانه‌های بانوان مشهدی در فراق شهادت خادم الرضا (ع) و یارانش + تصاویر خانم پرستار مشهدی از تجربه‌ شیرین مادر چهار فرزند بودن می‌گوید آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس خزعلی: آیت‌الله رئیسی بر تحکیم خانواده و پیگیری امور بانوان تاکید داشتند هشت چکاپ مهم برای بانوان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» اکران می‌شود؟ خزعلی: به دنبال افزایش دورکاری برای مادران شاغل هستیم بازارچه محصولات بانوان کارآفرین در دهه کرامت به صورت کشوری برگزار شد
سرخط خبرها
جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۹۸۱۷۱
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: برگزاری جشنواره غذا الگویی مؤثر برای عرضه توانمندی و خلاقیت‌های بانوان، ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی برای حفظ سلامت خانواده‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمد عدیده در جشنواره غذای محلی و سنتی که در منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این چنین جشنواره‌هایی علاوه بر معرفی غذاها و شیرینی‌های سنتی، موجب ترویج تغذیه سالم و استفاده از غذاهای خانگی شده و نقش مهمی در شور و نشاط آفرینی جامعه دارد.

 وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط در بین همسران کارکنان دانست و افزود: ترویج استفاده از غذاهای سالم و آگاهی خانواده‌ها نسبت به تغذیه سالم به‌ویژه خوردن غذاهای خانگی، از دیگر اهداف این جشنواره است.

جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

 عدیده بیان کرد: استفاده از مواد غذایی باارزش تغذیه‌ای بالا برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کمترین استفاده از چربی، روغن‌های ناسالم، نمک، شکر و انواع سس‌های مضر، معرفی انواع چاشنی‌های سالم و غذاهای سنتی، بومی و محلی از شرایط شرکت در این جشنواره است تا خانواده‌ها به‌ویژه نسل جوان با غذاهای سالم و سنتی آشنا شوند.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان با اشاره به مقایسه غذاهای سنتی و صنعتی خاطرنشان کرد: غذاهای سنتی به دلیل کم‌چرب بودن، داشتن پروتئین مناسب گوشت قرمز و سفید، نداشتن افزودنی‌های مدت‌دار، استفاده از مواد تازه که ویتامین‌های خود را از دست نداده‌اند، برای سلامتی و درمان بیمارهای خاص مفید است.

جشنواره غذای محلی و سنتی در مشهد برگزار شد

منبع: بسیج

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.