نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

حکم جدید ورزشی برای محمدرضا گلزار

  • کد خبر: ۱۹۹۱۶۵
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
حکم جدید ورزشی برای محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیات رییسه انمجن پدل ایران معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا گلزار پس از عضویت در هیات رییسه انجمن پدل ایران بیان کرد: در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم، مخصوصاً ورزش پدل که بسیار جذاب است. همه می‌دانید که پذیرش این سمت چه مسئولیت سنگینی است.

او ادامه داد من قول دادم که کمک کنم و به عهدم وفادارم و امیدوارم با کمک اهالی رسانه به افتخارات بین المللی دست پیدا کنیم. از وزارت ورزش و رئیس فدراسیون تنیس هم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با کمک هم بدرخشیم.

گلزار در پدل می‌ماند

گلزار در پاسخ به این پرسش که در والیبال حضور کوتاهی داشت و آیا در پدل ماندگار است؟ تاکید کرد: من از معدود هنرمندانی هستم که زندگی‌ام با ورزش عجین شده است. سال‌ها والیبال را به صورت حرفه‌ای و باشگاهی کار کرده‌ام. در اسکی هم سال‌ها هم بوده‌ام. در والیبال یک فصل را به عنوان مربی بدنساز کنار یکی از تیم‌ها بودم. برای پدل هم مطمئن باشید که تیم ملی سال آینده سورپرایز‌هایی دارد.

او ادامه داد: پدل رشته نوپایی است، اما ما در حال طراحی شبکه‌ای هستیم تا مسابقات پدل پخش زنده شود و حتی آموزش هم داده شود. تلاش می‌کنم، اما من هم دغدغه‌های شخصی خودم را دارم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا پدل بدرخشد.

گلزار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که حضورش در پدل بیشتر جنبه حمایتی دارد یا از لحاظ فنی هم کمک می‌کند؟ تصریح کرد: مسائل فنی به سرمربی و کاپیتان تیم ملی مربوط می‌شود. ما کار‌های بین المللی را انجام می‌دهیم و در حال تدارک یک اردوی خارجی هستیم. همچنین تلاش می‌کنیم که یک مربی اسپانیایی در کنار مربی تیم ملی ایران حضور داشته باشد.

پدل یکی از انجمن‌های زیر مجموع فدراسیون تنیس است. این رشته مدتی زیر نظر فدراسیون اسکواش فعالیت داشت، اما سال گذشته با درخواست فدراسیون تنیس و موافقت وزیر ورزش، مجدد به این فدراسیون واگذار شد.

بخشی از نشست خبری امروز شنبه رئیس فدراسیون تنیس به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن پدل اختصاص داشت. در این نشست اعلام شد که محمدرضا گلزار به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن پدل منصوب شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->