عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است شولتس خواستار بهبود وضعیت انسانی در غزه شد حزب‌الله مقر نظامیان صهیونیستی را با کاتیوشا هدف قرار داد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) صبح فردا (۱۴ خرداد ۱۴۰۳)، سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام‌خمینی‌(ره)
سرخط خبرها
در تماس تلفنی جهانگیری با ۷ استاندار:

استفاده از همه امکانات برای مبارزه با کرونا

  • کد خبر: ۲۰۱۶۶
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
استفاده از همه امکانات برای مبارزه با کرونا
معاون اول رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران ۷ استان، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس ضروری ارزیابی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون اول رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام، هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس ضروری ارزیابی کرد.

اسحاق جهانگیری روز شنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام، هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و درمان مبتلایان ضروری ارزیابی کرد.

معاون اول رییس جمهوری در این مکالمه‌های تلفنی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اخبار مربوط به ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در این استان‌ها، از استانداران خواست با به عنوان نمایندگان عالی دولت همه امکانات دولت، نهاد‌های مختلف و بخش خصوصی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بکار گیرند.

جهانگیری با اشاره به نقش رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در اطلاع‌رسانی و اطمینان‌بخشی به جامعه، لزوم جدی گرفتن هشدار‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم را خاطرنشان ساخت.

وی اضافه کرد: قطعا همکاری و همراهی مردم نقش پراهمیتی در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلا و شکست این بیماری در کشور دارد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه پیگیری‌های خود از وضعیت استان‌های کشور، بار دیگر از مجاهدت ارزشمند کادر پزشکی و درمانی و نیز کسانی که برای تامین مایحتاج مردم تلاش می‌کنند قدردانی و بر نظارت بیشتر بر توزیع اقلام درمانی و بهداشتی و مقابله با سودجویان و محتکران و معرفی آنان به مراجع قضایی تاکید کرد.

استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس‌های تلفنی ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت ابتلا به کرونا، نیاز‌ها و اقدامات انجام شده، از اهتمام جدی مسئولین استان برای بکارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری و درمان افراد درگیر با ویروس کرونا خبر دادند.

به گفته کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز جمعه موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسیده و همچنین ۹۱۳ نفر بهبود یافته‌اند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->