تاکید ایران و عمان بر ارسال کمک‌های فوری به غزه و توقف نسل‌کشی حمدان: آمریکا و «بایدن» مسئول جنایت رفح هستند بورل: اعراب طرح صلح خود برای خاورمیانه را به اروپا دادند جزئیات عملیات‌های مهم ارتش یمن در اقیانوس هند و دریای سرخ دیدار فرزندان دبیران کل حزب‌الله لبنان با خانواده رئیس جمهور شهید سیدهادی طباطبایی به عنوان رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شد وزیر خارجه عمان در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت یحیی سریع: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۳ کشتی را هدف قرار دادیم (۷ خرداد ۱۴۰۳) لاپید خطاب به نتانیاهو: تو دیگر صلاحیت نخست‌وزیری را نداری قالیباف گزینه‌ فراکسیون مستقلین برای ریاست مجلس شد ادعای تازه آژانس انرژی اتمی درباره ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران صهیونیست‌ها دوباره به جان هم افتادند نتانیاهو بر ادامه جنگ و جنایت در غزه اصرار دارد حماس: در هیچ مذاکره‌ای شرکت نخواهیم کرد شهادت ۳ نیروی پلیس نوار غزه در حملات هوایی اسرائیل ژاپن: کره‌شمالی یک موشک بالستیک آزمایش کرد واکنش ارتش مصر به درگیری مرزی با ارتش رژیم صهیونیستی حمله موشکی سنگین از سمت لبنان به منطقه اشغالی «میرون» نتانیاهو شب حمله ایران کجا پنهان شد؟ واکنش آذری‌جهرمی به احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مقاومت عراق پایگاه نیرو‌های آمریکایی در سوریه را هدف قرار داد

  • کد خبر: ۲۰۲۰۹۳
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مقاومت عراق پایگاه نیرو‌های آمریکایی در سوریه را هدف قرار داد
مقاومت عراق از حمله‌ای به نیرو‌های آمریکایی در شمال شرق سوریه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرنگار المیادین گزارش داد که نیرو‌های آمریکایی در پایگاه «القریة الخضراء» در میدان نفتی العمر در شمال شرق سوریه در معرض حمله‌ای قرار گرفتند. مسؤولیت این حمله را مقاومت عراق برعهده گرفت.

مقاومت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای مقاومت در برابر نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه، مبارزان مقاومت پایگاه آمریکا در القریه الخضراء در عمق سوریه را با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت عراق همچنین بر ادامه حمله به مقر‌های دشمن تأکید کرد.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه بار‌ها در معرض حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته‌اند که مسؤولیت بیشتر آن‌ها را گروه‌های مقاومت عراق برعهده گرفته‌اند.

مقاومت عراق در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از نسل‌کشی مردم غزه توسط این رژیم پایگاه‌های آمریکایی را هدف قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->