انتقاد خزعلی از کمبود اساتید متخصص در حوزه مطالعات زنان انسیه شاه‌حسینی: حقوق زنان هنرمند برای آیت‌الله رئیسی مهم بود اینستاگرام روی موج بی‌اخلاقی افزایش تعداد فروشندگان ترمز بازار مسکن را کشید (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبرنگاران زن فلسطینی قربانیان ترورهای هدفمند اسرائیل بی‌بی منجمه؛ بانوی نامدار ایرانی در عرصه ستاره‌شناسی زنان می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند؟ بیشتر کشته‌شدگان حمله به اردوگاه رفح زنان و کودکان بودند چالش‌های شیرین و سخت یک مادر با ۵ فرزند روایت روز‌های سخت انتظار مریم کنعانی برای پیوند کبد | شفایم را از امام رضا (ع) خواستم پوستر | نقش آفرینی بانوان در دولت شهید جمهور تحول در حوزه زنان با حمایت‌های شهید خدمت ماجرای یک خانواده ورزشکار امام‌رضایی | مادرانه‌های یک مربی خشکی پوست در دوران بارداری؛ علل، علائم و راه حل‌ها افزایش سطح فلوراید در بدنِ زنان باردار ضریب هوشی کودک را کاهش می‌دهد خزعلی: ایران در وضعیت بحرانی خشونت علیه زنان قرار ندارد بانوان باید سهم ۵۰ درصدی در اهدای خون داشته باشند سلیمی: اخلاق‌ورزی سیاسی میراث شهید رئیسی است پاسخ به یک پرسش حقوقی بانوان | با ازدواج مجدد زن، مستمری قطع می‌شود؟ گردهمایی بانوان موثر و کارآفرین خراسانی در رویداد «ایراندخت» در مشهد برگزار می شود همه آنچه درباره پدر و مادر شدن با رحم جایگزین باید بدانید
سرخط خبرها
الناز دارابیان: با تشکر آقا، خستگی چهار ساله‌ام برطرف شد

الناز دارابیان: با تشکر آقا، خستگی چهار ساله‌ام برطرف شد

  • کد خبر: ۲۰۲۲۹۲
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
بانوی ورزشکار البرزی گفت: وقتی به‌عنوان یک خانم محجبه در عرصه ورزشی حضور دارم دیده شدن نماد فاطمی‌ بزرگ‌تر از مدال‌هایی است که گرفتم.

الناز دارابیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص دیدار اخیری که رهبر انقلاب با ورزشکاران داشتند و از بانوان به صورت ویژه تشکر کردند، اظهار کرد: با تشکری که آقا کردند همه خستگی چهارساله‌ام درآمد. این دیدار نشان داد رهبری تا این حد دقیق، ریزبین و نکته‌سنج هستند و اتفاقات را رصد می‌کنند.

دارابیان افزود: آنجا که فرمودند تشکر می‌کنم از بانویی که با رژیم صهیونیستی مبارزه نکرد و با نامحرم دست نداد، این حاشیه‌ها از خود ورزش بیشتر نباشد کمتر نیست. این یعنی حاشیه‌های ارزشی، ثقل و ارزشش می‌تواند از خود ورزش در عرصه جهانی بیشتر باشد.

بانوی ورزشکار پارالمپیکی با اشاره به اهمیت حفظ حجاب توسط بانوان ورزشکار ابراز کرد: باید در جامعه حضور داشته باشیم تا دیده شویم و جزو اقلیت نباشیم. در مقابل اتفاقات اخیر که رخ داد و جامعه را به سمت بدحجابی کشاند ما مسئولیت سنگین‌تری به دوش داریم تا بتوانیم دوباره ایران را به رنگ و بوی فاطمی‌ دربیاوریم.

دارابیان تأکید کرد: در حال حاضر هجمه رسانه‌ای و فضای مجازی بسیار زیاد شده است و ما باید در مقابل آن‌ها فضاسازی فرهنگی را به حدی تقویت کنیم و بالا ببریم تا جایی که جوان را به سمت خودمان سوق بدیم.

این بانوی قهرمان ورزشی تصریح کرد: وقتی به عنوان یک خانم محجبه در عرصه‌های ورزشی حضور دارم دیده شدن نماد فاطمی‌که حجاب است بزرگ‌تر از مدال‌هایی است که به‌دست آوردم و برایم ارزشمند است.

گفتنی است الناز دارابیان، بانوی قهرمان البرزی در بازی‌های پاراآسیایی‌هانگژو ۱۴۰۲ در ماده پرتاب دیسک صاحب مدال طلا شد و در پایان مدال ارزشمندش را تقدیم کودکان شهید غزه کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.