آمریکا تحویل کمک از طریق دریا به غزه را تعلیق کرد «بورل» شهادت رئیس جمهور فقید ایران و یارانش را تسلیت گفت دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد | گوترش خواستار آتش بس فوری شد نشست تخصصی «بایدها و نبایدهای هشتم تیر» در مشهد برگزار شد مصر بار دیگر تعامل با تل‌آویو در گذرگاه رفح را رد کرد سردار قاآنی با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار کرد سیدحسن نصرالله: چرا در پی سازش با وحشی‌ها هستید؟ | کشتار مردم رفح بر توحش رژیم اسرائیل مهر تایید زد روحانی: جنایت رفح بخشی از استراتژی جنگی اسرائیل است مخالفت پارلمان دانمارک با به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین شهادت ۷۲ آواره فلسطینی در ۴۸ ساعت گذشته (۸ خرداد ۱۴۰۳) نشست امروز شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به رفح برگزار می‌شود (۸ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: ناتو باید بداند که با چه چیزی بازی می‌کند قالیباف: جهان دیگر تحمل جنایات جنگی رژیم صهیونیستی را ندارد حماس: جامعه جهانی تصمیم قاطعی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ کند پرچم فلسطین در پارلمان فرانسه به اهتزاز درآمد حمله موشکی به یک کشتی در غرب یمن (۸ خرداد ۱۴۰۳) تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه (۸ خرداد ۱۴۰۳) طرح تحریم رژیم صهیونیستی توسط اتحادیه اروپا برای اولین‌بار اسپانیا، ایرلند و نروژ کشور فلسطین را به رسمیت شناختند ویدئو | فیلمی از هلی کوپتر رئیس جمهور قبل از سقوط
سرخط خبرها

هند به ادعای انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۲۰۲۳۷۶
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
هند به ادعای انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل واکنش نشان داد
پلیس دهلی‌نو پس از دریافت گزارشی از انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل، گفت با وجود جست‌وجوی زیاد، هنوز هیچ نشانه‌ای از وقوع هر نوع حادثه‌ای به دست نیامده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس دهلی گزارش داد عصر امروز یک تماس تلفنی دریافت کرده که در آن ادعا شده انفجاری در نزدیکی سفارت اسرائیل در پایتخت هند رخ داده است.

بر اساس گزارش های اولیه، مردم اطراف این محل صدای بلندی شنیده‌اند و آتش نشانی دهلی، تماس اضطراری دریافت کرده است.

آتول گارگ، مدیر خدمات آتش نشانی دهلی، هم به این روزنامه گفت: آنها تماسی درباره انفجار بمب در نزدیکی سفارت اسرائیل دریافت کرده‌اند، اما تاکنون چیزی در محل پیدا نشده است.

مقامات هندی همچنان در حال جستجوی منطقه هستند.

پیشتر خبرگزاری رویترز به نقل از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داد که صدای انفجاری در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی نو شنیده شد اما هیچ یک از کارکنان این سفارت آسیبی ندیده‌اند.

تیم واحد جنایی پلیس دهلی و تیم پزشکی قانونی در محل حضور دارند.

یک شاهد عینی به رسانه‌ها گفت که صدای انفجار مانند ترکیدن لاستیک بود.

به گفته وی، این حادثه حوالی ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی رخ داده است.

وی افزود: این اتفاق حوالی ساعت ۵ بعدازظهر رخ داد، من در حال انجام وظیفه بودم و صدای شدیدی شنیدم. وقتی بیرون آمدم، دیدم از بالای درخت‌ها دودی دیده می آید، فقط همین را دیدم.

در سال ۲۰۲۱، یک انفجار با شدت کم در بیرون سفارت اسرائیل در دهلی، موجی از شوک در سراسر جهان ایجاد کرد. آژانس تحقیقات ملی همچنان در حال بررسی این پرونده است.

مبنع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->