انصراف جلیلی دروغ است جلیلی: سیاست خارجی باید از فرصت‌ها استفاده حداکثری کند| دنیا را نباید در ۳ یا ۴ کشور خلاصه کنیم + فیلم اظهارات اقتصادی ۴ نامزد ریاست جمهوری در روز چهارم رقابت‌ها پوتین: روسیه را فریب دادند قاضی‌زاده هاشمی: خانم ابتکار انسداد شمایید آیت‌الله علم الهدی: رئیسی مرد کار و مدیریت بود | به دنبال کسی بروید خصوصیات شهید جمهور را داشته باشد وحید حقانیان عزادار شد واکنش آمریکا به گزارش ادعایی آژانس انرژی هسته‌ای درباره ایران حزب کارگزاران از پزشکیان حمایت کرد علی باقری با مسعود بارزانی دیدار کرد زاکانی: مهم‌ترین تقاضای مردم از من تحقق عدالت و آزادی است وضعیت نامزدان انتخابات ریاست جمهوری در سرچ گوگل چگونه است؟ + اینفوگرافیک بایدن باز هم سرگردان شد+ فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (جمعه، ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) بایدن: آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع نیست آمریکا به شکست در برابر انصارالله یمن اذعان کرد باقری‌کنی بغداد را به مقصد اربیل ترک کرد شهادت ۳۲ کودک در غزه بر اثر گرسنگی پزشکیان: تورم کمر مردم را خرد کرده | با تصورات غیرعلمی به جایی نخواهیم رسید+فیلم
سرخط خبرها

اسلامی: در غنی‌سازی ظرفیت جدیدی ایجاد نکرده‌ایم

  • کد خبر: ۲۰۲۵۸۵
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
اسلامی: در غنی‌سازی ظرفیت جدیدی ایجاد نکرده‌ایم
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برقرار است، در چارچوب کار کرده‌ایم و مشکلی نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد اسلامی» درباره تاثیر گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فعالیت هسته‌ای ایران بر همکاری کشورمان با این نهاد، اظهار کرد: گزارش آژانس انرژی اتمی معمولا در شرایط عادی به شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌شود و چیزی به اسم گزارش نوبه‌ای درباره فعالیت ایران نداریم. این همان مطلبی بود که آژانس به شورای حکام گزارش داده بود.

وی ادامه داد: ما ظرفیت غنی‌سازی ۶۰ درصدی را ادامه داده و ظرفیت جدیدی ایجاد نکرده‌ایم. این فضاسازی رسانه‌ای و سیاسی سه کشور اروپایی و آمریکا برای فضاسازی از طریق رسانه‌های خود است.

اسلامی در پایان گفت: همکاری ما با آژانس برقرار است و در چارچوب کار کرده‌ایم و مشکلی نداریم.

خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه مدعی شد آژانس در گزارش جدید خود اعلام کرده ایران تولید اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد خود را افزایش داده و رویه پیشین کاهش تولیدات خود از اواسط ۲۰۲۳ را به پایان رسانده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->