رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی ارس به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل مدافع تتلو از محکومیت او خبرداد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی رسانه عبری: جنگ با حزب الله نقاط ضعف اسرائیل را هویدا کرد یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه کشته شد عملیات‌های موفق امروز قسام | از شکار بالگرد «آپاچی» تا هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مقاومت اسلامی عراق: پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم

  • کد خبر: ۲۰۲۶۲۱
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
مقاومت اسلامی عراق: پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم
مقاومت اسلامی عراق از عملیات جدید خود علیه یکی از پایگاه‌های آمریکا در شمال عراق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از پایگاه‌های آمریکا در عراق از سوی مقاومت اسلامی عراق هدف گرفته شد.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه نظامیان آمریکایی در فرودگاه اربیل واقع در شمال عراق را با پهپاد هدف قرار داده است.

پیش از این نیز پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الانبار عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت. منابع خبری اعلام کردند که ۳ انفجار قوی در این تأسیسات نظامی آمریکا شنیده شده است. ساعاتی پیش از آن نیز، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که رزمندگان مقاومت پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی سوریه را با شلیک موشک هدف قرار داده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آن‌ها حمله‌ها به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->