طحان نظیف: در صورت فقدان رئیس جمهور مراتب قانونی طی خواهد شد + فیلم ویدئو| امروز نوبت کشیک خدمتی شهید رئیس‌جمهور در حرم امام رضا (ع) بود رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم
سرخط خبرها

امیرعبداللهیان: کاخ سفید به یک چالش جدی درباره جنگ غزه رسیده است

  • کد خبر: ۲۰۳۵۸۴
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
امیرعبداللهیان: کاخ سفید به یک چالش جدی درباره جنگ غزه رسیده است
وزیر امور خارجه گفت: امروز در کاخ سفید یک چالش جدی در بین دولتمردان آنها بوجود آمده و برخی معتقدند در جنگ غزه آمریکا زیاده روی کرده و تمام قد از رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان حمایت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب در مراسم اعطای تندیس دانشگاه تهران به «نمادهای مقاومت» که در این دانشگاه برگزار شد، افزود: فرهنگ مقاومت و مفهوم مقاومت امروزه پیوند عمیقی در منطقه ما با کلیدواژه و مفهوم امنیت چه در سطح ملی و منطقه و جهان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز عزیزان دانشگاه تهران نمادی از مقاومت در منطقه و در جهان را به تصویر کشیدند، گفت: امروز در کاخ سفید یک چالش جدی در بین دولتمردان آنها بوجود آمده و برخی معتقدند در جنگ غزه آمریکا زیاده روی کرده و تمام قد از رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان حمایت کرده است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدنبال آرزوهای خود است، گفت: آنها اعلام کردند که به سرعت حماس را نابود خواهند کرد که در این مدت چنین چیزی محقق نشد. اعلام کردند حماس را از طریق عملیات نظامی، هوایی، زمینی و دریایی خلع سلاح می کنند که چنین چیزی نشد. اعلام کردند عملیات را انقدر ادامه می دهیم که از تونل ها و بیمارستانهای غزه اسرای اسراییلی را از طریق نظامی آزاد کنیم که تاکنون یک اسیر اسراییلی را نتوانستند از طریق نظامی آزاد کنند و آنچه که هدفگذاری کردند به بن بست رسید و با شکست مواجه شد.

وی گفت: امروز همان حاکمان رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولتمردان آمریکایی که از نابودی حماس صحبت می‌کردند به حماس پیام می دهند و در کشورهای ثالث با حماس مذاکره می کنند بر سر چگونگی اداره غزه بعد از جنگ و بر سر چگونگی تبادل اسرای فلسطینی با اسرای اسراییلی که این نشان می دهد که مقاومت در مسیر درست خود حرکت کرده است و مقاومت توانسته پیروز بزرگی را به ارمغان بیاورد.

امیرعبداللهیان افزود: از خدای سبحان آرزو داریم پیروزی قطعی را برای زنان و مردان مقاومت رقم بزند و از این فرصت استفاده می کنم تا میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو میلادی را تبریک عرض کنم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->