آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بورکینافاسو شبیه کدام هم گروه ایران است؟

  • کد خبر: ۲۰۳۹۵۴
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
بورکینافاسو شبیه کدام هم گروه ایران است؟
مسئولان تیم ملی فوتبال ایران حریفی را برای تدارکات انتخاب کرده اند که هیچ شباهتی به هم گروه‌های ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی ایران باید در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتبال بورکینافاسو قرار بگیرد. این تیم در رتبه ۵۷ رنگکینگ جهانی قرار دارد و پیشرفت مطلوبی در سال‌های اخیر داشته، اما انتخاب این تیم برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا بحث برانگیز شده است.  



این سوال مطرح است که بورکینافاسو از نظر فنی چه شباهتی به هم گروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا دارد؟ ایران در مرحله اول مقابل فلسطین، هنگ کنگ و امارات قرار خواهد گرفت و بورکینا فاسو به لحاظ شکل بازی که یک تیم آفریقایی با قدرت بدنی بالا و تاکتیک فرسایشی است، هیچ شیاهتی با این تیم‌ها ندارد.  

البته قلعه‌نویی به دفاع از این بازی پرداخته و حتی مدعی شده بورکینا فاسو به عربستان شبیه است که البته تیم ملی در مسیر خود تا رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا لااقل تا مرحله نیمه نهایی بعید است به عربستان برخورد کند. قلعه‌نویی گفته: «رنک بورکینافاسو ۵۷ و نزدیک عربستان است. خیلی تیم خوبی است. بعضی دوستان انتقاد کردند. با تیمی بازی کنیم این انتقاد وجود دارد. می‌تواند بازی و محک خوبی برای ما باشد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->