حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نظامیان ارتش اسرائیل: دولت نتانیاهو از پشت به ما خنجر زد حزب الله لبنان: ۸۰ موشک و راکت به اسرائیل شلیک شد مقام صهیونیست: حماس طرح بایدن برای مذاکره را رد کرده است کاخ سفید: پیام رسمی حماس درباره طرح صلح را دریافت کردیم هجوم هزاران صهیونیست برای خرید خانه در یونان یونیسف: ۳ هزار کودک فلسطینی در خطر جان باختن از گرسنگی هستند حمله حزب‌الله لبنان به ۳ شهرک و یک موضع نظامی صهیونیستی (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) حماس و جهاد پاسخ مقاومت به طرح آتش‌بس را تحویل قطر دادند ویدئو | گفت‌و‌گوی تبلیغاتی محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در گفت‌وگوی ویژه خبری(سه شنبه ۲۲ خرداد) قالیباف: مخاطب برنامۀ توسعه‌ای که نوشتیم «خانواده» است | مشکل امنیت شغلی کارکنان شرکتی را حل کردیم + فیلم حماس قطع‌نامه شورای امنیت را پذیرفته است شهادت سه فلسطینی در کرانه باختری (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) مقایسه آمار بازدید‌های صفحه ویکی‌پدیای نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۳ رژیم صهیونیستی، ترکیه را تهدید کرد زخمی‌شدن ۳ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) وزیر خارجه مصر: به دنبال آتش‌بس کامل و دائم در غزه هستیم خانواده نظامیان صهیونیست ارتش را تهدید کردند اعضای شورای نگهبان از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات بازدید کردند مخبر: احیا و توسعه صنعت فضایی کشور از جلوه‌های مدیریتی موفق رئیس جمهور شهید است
سرخط خبرها

۸۰۰ سرباز اوکراینی طی یک روز کشته شدند (۲۴ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۶۲۱۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
۸۰۰ سرباز اوکراینی طی یک روز کشته شدند (۲۴ دی ۱۴۰۲)
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین تنها در یک روز ۸۰۰ تن از سربازان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین طی یک روز ۸۰۰ تن از سربازان خود را از دست داده است. دیفنس دیلی روسیه در گزارشی مناطقی که این سربازان در آن فعالیت داشتند را و تعداد کشته شدگان را به تفکیک اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، روسیه توانسته ۴ حمله در محور کوبیانسک را دفع کند که در نتیجه آن اوکراین حدود ۱۳۰ سرباز و چهار تانک را به اضافه سایر تجهیزات نظامی از دست داد.

روسیه همچنین توانست انبار مهمات تیپ ۱۱۳ دفاع زمینی در نزدیکی شهر ولچانسک استان خارکف را منهدم کند. بیش از ۸۰ سرباز اوکراینی در محور کراسنی لیمان کشته شدند.

از سویی دیگر ۳ حمله در محور دونتسک دفع شد و اوکراین در آنجا بیش از ۳۰۰ سرباز کشته یا زخمی داشت. ۹ تانک و ۴ خودروی جنگی پیاده نظام از جمله خودروی جنگی پیاده نظام برادلی و تعدادی سیستم توپخانه متعلق به اوکراین منهدم شدند.

 اوکراین در محور جنوبی دونتسک بیش از ۱۷۰ سرباز، دو تانک و سایر تجهیزات نظامی از جمله توپ را از دست داد. در راستای همین نبرد‌ها اوکراین حدود ۶۰ سرباز را در محور زاپوروژیه از دست داد و ۶۰ سرباز دیگر در محور خرسون کشته شدند.

یک انبار مهمات هوانوردی در فرودگاه دولگینتسوو در منطقه دنیپروپتروفسک، ۹۸ واحد توپخانه اوکراینی، نیرو‌ها و تجهیزات نظامی در ۱۱۲ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

 ۲۳ پهپاد و ۱۷ موشک از سامانه‌های هرماس و اوراگان که از جمله کمک‌های غرب به اوکراین بود، سرنگون شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->