فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید
سرخط خبرها

پخش سریال «قصه‌های دهکده» از شبکه دو از امشب + زمان پخش (۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۸۴۳۲
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
پخش سریال «قصه‌های دهکده» از شبکه دو از امشب + زمان پخش (۷ بهمن ۱۴۰۲)
سریال «قصه‌های دهکده» از امشب، هفتم بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز مجموعه «قصه‌های دهکده» در ژانر درام، کمدی توسط اندی هی و برایان پرسیوال کارگردانی شده و بازیگرانی، چون ساموئل وست، آنا مادلی، کالوم ودهوس، ریچل شونتون، نیکلاس رالف در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال محصول سال ۲۰۲۰ انگلستان است که تاریخچه‌ای الهام‌بخش و طنز از زندگی دامپزشکی جوان در یورکشایر دیلز در دهه ۳۰ میلادی را به تصویر می‌کشد و براساس اتوبیوگرافی «جیمز هریوت» با عنوان «فقط اگر آن‌ها هم می‌توانستند صحبت کنند» ساخته شده است.

شخصیت‌های داستان عبارتند از: خود جیمز هریوت (نیکلاس رالف) دامپزشکی تازه‌کار که قرار است زیر نظر زیگفرید فارنون (ساموئل وست)، دامپزشکی کهنه‌کار مشغول به کار شود؛ همینطور برادر زیگفرید، تریستان (کالوم وودهاوس) نیز در ادامه به این دو می‌پیوندد تا در امور دامپزشکی آن‌ها را همراهی کند.

سریال «قصه‌های دهکده» از امشب شنبه، ۷ بهمن هرشب شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. بازپخش این سریال روز بعد ساعات ۴۵ دقیقه بامداد و ۱۶ و ۱۵ دقیقه است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->