پسکوف: ناتو در درگیری مستقیم با روسیه است تیراندازی بین سربازان مصری و صهیونیست‌ها در گذرگاه رفح ماکرون از حملات رژیم صهیونیستی به رفح خشمگین شد تعداد شهدای غزه از مرز ۳۶ هزار نفر گذشت آیا زنان می‌توانند رئیس‌جمهور ایران شوند؟ | معمای رجل سیاسی پوتین پیشنهاد وزارت خارجه روسیه برای حذف نام طالبان از لیست سیاه را بررسی می‌کند وزیر امور خارجه عمان با علی باقری دیدار کرد نیروی زمینی سپاه به پهپاد‌های امدادرسان مجهز می‌شود پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به سیدحسن نصرالله درپی درگذشت مادر گرامی‌ ایشان دبیرکل ناتو: متعهد به اجتناب از درگیری مستقیم با روسیه بر سر اوکراین هستیم خاندوزی: هیچ تزلزلی در اداره امور کشور وجود ندارد بیمارستان ایران در مکه راه‌اندازی شد اسپانیا، نروژ و ایرلند فردا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند صدراعظم آلمان آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت جوزپ بورل: حکم دیوان بین‌المللی کیفری برای بازداشت نتانیاهو باید اجرا شود اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند + جزئیات پیرمحمد ملازهی، کارشناس حوزه افغانستان و شبه‌قاره، درگذشت کنعانی: وقفه‎‌ای در حمایت ایران از جریان‎‌های مقاومت ایجاد نمی‎‌شود حضور سعید جلیلی در منزل شهید آیت‌الله رئیسی (۶ خرداد ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: با حضور مدبرانه رهبری خللی در امور کشور به وجود نیامد
سرخط خبرها

انتصاب همتی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر

  • کد خبر: ۲۰۸۶۴
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
انتصاب همتی به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر
رئیس جمهوری طی حکمی کریم همتی را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «حسن روحانی» رئیس جمهوری در حکمی «کریم همتی» را به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

وی در متن حکم آوده است: با عنایت به مراتب علمی، تخصصی و سابقه اجرایی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌گردید. انتظار دارد در شرایط کنونی و با اولویت، همه امکانات جمعیت هلال احمر در تعامل با ستاد ملی مدیریت کرونا در خدمت به مردم عزیزمان در جهت مبارزه جدی با شیوع ویروس کرونا قرار گیرد. امید است با اتکال به عنایات الهی و تعامل با شورای عالی و با بهره گیری از توان و تجربه مجموعه کارکنان خدوم جمعیت، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

کریم همتی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران که پیش از این معاون پارلمانی وزیر بهداشت بود، در سابقه خود مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ایلام را دارد.

علی اصغر پیوندی، رئیس پیشین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آذرماه از سمت خود استعفا داده بود.


منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->