رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده و بی‌بدیل داشتند+ فیلم

  • کد خبر: ۲۰۹۵۳۵
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
استاندار خراسان رضوی: دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی تعیین‌کننده و بی‌بدیل داشتند+ فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان هم در جریان نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران بعد از استقرار دولت اسلامی و دفاع از این نظام به ویژه در جنگ ۸ ساله و دفاع از نظام مقدس نقشی اساسی و تعیین‌کننده داشته و دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن که صبح امروز در سالن شهیدبهشتی مشهد برگزار شد، اظهارکرد: وظیفه دارم ایام بسیار با خیر و برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استقرار نظام مقدس اسلامی را به برکت خون‌های ریخته شهدای عزیز در دوران انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) تبریک عرض کنم.

وی افزود: این واقعیت است که دانش‌آموزان هم در جریان نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران بعد از استقرار دولت اسلامی و دفاع از این نظام به ویژه در جنگ ۸ ساله و دفاع از نظام مقدس نقشی اساسی و تعیین‌کننده داشتند و دارند و سند دال بر این موضوع تقدیم بیش از ۳۰ هزار شهید دانش‌آموز برای حفظ نظام اسلامی است که مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و استقرار نظام اسلامی و در دفاع از این نظام فوق‌العاده بود. سند این مدعا شهدای عزیز بسیاری است که تقدیم کردیم.

نظری ادامه داد: افتخار ما این است که در خدمت جوانان و نوجوانان هستیم، بسیار امیدواریم که آینده نظام انقلاب بسیار روشن‌تر از گذشته است البته دشمن همیشه یاوه‌گویی می‌کند، اما به حرف‌های دشمن توجه نداریم، اما مراقب دشمنان این نظام و انقلاب هستیم.

وی افزود: یکی از صحنه‌هایی که دانش‌آموزان در حال فعالیت هستند و اطمینان داریم که نقش اصلی را ایفا خواهند کرد در انتخابات است. انتخابات یکی‌ از صحنه‌هایی است که دانش‌آموزان که رای اولی هم هستند به طور گسترده شرکت خواهند کرد. کسانی که از نظر سنی حق رای ندارند متحد می‌شوند تا به عنوان خط مبارزه با آمریکا و اسرائیل، حمایت از مردم مظلوم غزه، پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف در تمام دنیا کمک کنند و هر دانش‌آموز ۵۰ تا ۶۰ نفر را برای مقابله با دنیای استکبار دعوت کرده تا پای صندوق‌های رای بیایند.

نقش تعیین‌کننده دانش‌آموزان در انتخابات ۱۱ اسفند

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کشور ما در گذشته استقلال واقعی نداشت، عنوان کرد: دقت کنید ما برای چه چیزی انقلاب کردیم؛ کشور ما استقلال واقعی نداشت، از آزادی حقیقی برخوردار نبود و آمریکا و ایادی آن برما مسلط بود و ما هویت ملی و دینی نداشتیم. سفیر آمریکا در این کشور تعیین‌کننده بود و شاه ما در مقابل سفیر آمریکا سر خم می‌کرد.

نظری ادامه داد: مردم برای استقلال و آزادی انقلاب کردند و این نظام مقدس اسلامی را مستقر کردند که اسلام را پیاده کنند و هویت دینی داشته باشند، همه این‌ها باید محقق شود و دنیا باید آگاه شود و مشکلات مردم هم باید برطرف شود.

وی افزود: ما در مبارزه با آمریکا، اسرائیل و دنیای غرب هستیم و برای تحقق این‌ها طبیعی است که مشکلات داریم بنابراین همه باید در کنار هم تلاش کنیم که مشکلات مردم برطرف شود و از اهداف عالی و معنوی نظام اسلامی پاسداری کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->