پسکوف: ناتو در درگیری مستقیم با روسیه است تیراندازی بین سربازان مصری و صهیونیست‌ها در گذرگاه رفح ماکرون از حملات رژیم صهیونیستی به رفح خشمگین شد تعداد شهدای غزه از مرز ۳۶ هزار نفر گذشت آیا زنان می‌توانند رئیس‌جمهور ایران شوند؟ | معمای رجل سیاسی پوتین پیشنهاد وزارت خارجه روسیه برای حذف نام طالبان از لیست سیاه را بررسی می‌کند وزیر امور خارجه عمان با علی باقری دیدار کرد نیروی زمینی سپاه به پهپاد‌های امدادرسان مجهز می‌شود پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به سیدحسن نصرالله درپی درگذشت مادر گرامی‌ ایشان دبیرکل ناتو: متعهد به اجتناب از درگیری مستقیم با روسیه بر سر اوکراین هستیم خاندوزی: هیچ تزلزلی در اداره امور کشور وجود ندارد بیمارستان ایران در مکه راه‌اندازی شد اسپانیا، نروژ و ایرلند فردا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند صدراعظم آلمان آب پاکی را روی دست اوکراین ریخت جوزپ بورل: حکم دیوان بین‌المللی کیفری برای بازداشت نتانیاهو باید اجرا شود اجرای طرح معافیت سربازان دارای فرزند + جزئیات پیرمحمد ملازهی، کارشناس حوزه افغانستان و شبه‌قاره، درگذشت کنعانی: وقفه‎‌ای در حمایت ایران از جریان‎‌های مقاومت ایجاد نمی‎‌شود حضور سعید جلیلی در منزل شهید آیت‌الله رئیسی (۶ خرداد ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: با حضور مدبرانه رهبری خللی در امور کشور به وجود نیامد
سرخط خبرها

آمریکا: به دنبال گسترش جنگ در منطقه نیستیم

  • کد خبر: ۲۱۰۱۲۷
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
آمریکا: به دنبال گسترش جنگ در منطقه نیستیم
مشاور امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: به دنبال گسترش جنگ در منطقه (غرب آسیا) نیستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اِن بی سی درپاسخ به سوال مجری این رسانه در خصوص حملات تجاوزکارانه اخیر این کشور در عراق و سوریه گفت: رییس جمهور (جو بایدن) آشکار گفت که اگر نیروهای آمریکایی (اشغالگران تروریست آمریکایی در عراق و سوریه) مورد حمله قرار بگیرند، پاسخ خواهیم داد.

مشاور امنیت ملی آمریکا در این خصوص ادامه داد: در ماه ها گذشته ما چندین بار پاسخ دادیم! بعد از کشته شدن آمریکایی ها (در پایگاه نظامی در اردن)، رییس جمهور پاسخ قاطعانه و جدی را مطالبه کرد و این موضوع اکنون درحال رخ دادن است.

«جیک سالیوان» در ادامه مدعی شد: حملات را از جمعه آغاز کردیم؛ اما پایان کار نیست و حملات و اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد... برآورد ما این است که شبه‌ نظامیان در این حملات تلفات داده‌ اند و معتقدیم این امر تاثیر خوبی بر تضعیف قدرت آن‌ ها در حمله به ما داشته است!

وی در تلاش برای فرار از مسوولیت حملات مکرر کشورش به غیرنظامیان به بهانه های مختلف در نقاط مختلف جهان افزود: هنوز اطلاعاتی از کشته شدن غیرنظامیان در حملاتمان نداریم... به دنبال گسترش جنگ در خاورمیانه (غرب آسیا) نیستیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->