جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شیائومی می‌خواهد روی صنعت خودروهای برقی بیشتر تمرکز کند

  • کد خبر: ۲۱۰۱۳۳
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
شیائومی می‌خواهد روی صنعت خودروهای برقی بیشتر تمرکز کند
شیائومی چند ماه قبل از اولین خودروی الکتریکی خود به نام SU۷ رونمایی کرد که به ویژگی‌های هیجان‌انگیزی مجهز شده است. اکنون مدیرعامل شیائومی، «لی جون»، تصمیم گرفته است که تمرکز بیشتری روی صنعت خودرو داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیرعامل شیائومی اعلام کرده دو شخص دیگر را به‌عنوان مدیرکل شیائومی و ردمی قرار می‌دهد که این امر احتمالاً نشان‌دهنده حضور پررنگ‌تر شیائومی در صنعت خودروسازی در آینده نزدیک است.

شیائومی نه‌تنها تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است، بلکه طیف وسیعی از محصولات را روانه بازار می‌کند. این شرکت لوازم خانگی هوشمند، تصفیه هوا، اصلاح‌کننده مو و حتی ماوس پد نیز تولید می‌کند و اکنون به گفته مدیرعامل شیائومی در Weibo، این شرکت چینی می‌خواهد در بخش خودروسازی تمرکز بیشتری داشته باشد.

مطمئناً رویه جدید لی جون بدان معنا نیست که شیائومی تولید گوشی‌ها را متوقف می‌کند و به یک شرکت تولیدکننده خودرو‌های الکتریکی تبدیل می‌شود، اما این اقدامات نشان از تغییر تمرکز دارد.

لی جون همچنین اعلام کرد که برای تمرکز بیشتر بر خودروسازی، «ویلیام لو» را مدیرکل شیائومی و «وانگ تنگ» را مدیرکل برند ردمی خواهد کرد. از‌این‌پس در رویداد‌های گوشی‌های شیائومی دیگر لی جون را نخواهیم دید؛ براساس گفته‌های وی، سخنران رویداد معرفی شیائومی ۱۴ اولترا ویلیام لو خواهد بود.

لی جون احتمالاً پتانسیل قابل‌توجهی در صنعت خودرو دیده که چنین تصمیمی گرفته است. اظهارات لی جون درواقع بینشی از آنچه شیائومی می‌تواند در آینده به آن تبدیل شود، ارائه می‌دهد. چند سال پیش، شیائومی در میان برند‌های برتر گوشی‌های هوشمند قرار نداشت، اما اکنون سومین تولیدکننده گوشی در آسیاست. ازاین‌رو، این شرکت شاید به یکی از برترین سازندگان خودرو‌های برقی نیز تبدیل شود. شیائومی با مدل SU۷ سروصدایی در صنعت خودرو ایجاد کرد و اولین تلاش این برند را به‌سمت خودرو‌های الکتریکی با دو مدل شیائومی SU۷ و SU۷ مکس رقم زد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->