محمدرضا ریاضی، پژوهشگر هنر، درگذشت + علت مرگ سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت
سرخط خبرها

آغاز پخش سریال تاریخی «سنجرخان» + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۱۴۰۱
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
آغاز پخش سریال تاریخی «سنجرخان» + زمان پخش
سریال تاریخی «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی روانه آنتن شبکه یک سیما می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال «سنجرخان» از فردا شب سه شنبه، ۲۴ بهمن هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه اول پخش می‌شود.

«سنجرخان» به تهیه‌کنندگی سعید جلالی و کارگردانی محمدحسین لطیفی در معاونت امور استان‌ها در ۲۶ قسمت تهیه و تولید شده است.

«سنجرخان» به نویسندگی زنده‌یاد ضیاءالدین دری داستان یکی از قهرمانان کُرد است که فرشید گویلی بازیگر محلی کُردزبان نقش اصلی آن را ایفا می‌کند و محمود پاک‌نیت، احمد نجفی، جلیل فرجاد، پیام دهکردی و علی اسیوند از دیگر بازیگران این سریال تاریخی هستند.

بابک زرین، موزیسین هم در شرایطی به عنوان آهنگساز سریال «سنجرخان» معرفی شد که محمدرضا منصوری تیتراژ این سریال را می‌خواند.

موسیقی متن و تیتراژ این سریال در فضای ارکسترال تولید شده است و محمدرضا یار نیز ترانه تیتراژ این اثر را سروده است.

اولین استارت تولید این سریال تاریخی در سال ۹۹ زده شد و پس از گذشت سال‌ها اکنون زمان پخشش مشخص شده است.

سریال تاریخی «سنجرخان» درباره یکی از قهرمانان کُرد است که پیش‌تر مرحوم ضیاء‌الدین دری کارگردان و نویسنده سریال‌های «کلاه پهلوی» و «کیف انگلیسی»، متن آن رادر ۲۶ قسمت نوشته بود. پس از درگذشت این کارگردان، تهیه‌کننده سریال را به کارگردان دیگری واگذار کرد و این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سعید جلالی تولید شد؛ سریالی تاریخی که در معاونت امور استان‌ها تولید شده و چند باری هم به دلیل مشکلات تامین هزینه در تولیدش وقفه‌ای صورت گرفت.

سریال سنجرخان به تعبیری زندگی‌نامه هم‌دوره‌ای میرزا کوچک‌خان جنگلی است که قصه آن تقریباً در سال ۱۲۹۶ می‌گذرد، مردی که به شهادت تاریخ، در برابر استبداد و استعمار قد علم کرد. او مستقلاً در مقابل تجاوز روس‌ها و انگلیسی‌ها در مناطق مختلف ایران از جبهه کردستان وارد عمل شد تا جلوی رفتارهای تجاوزگرانه‌ آن‌ها را بگیرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->