نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آقای پرچمدار لطفا فوتبال بازی کن

  • کد خبر: ۲۱۲۰۹۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
آقای پرچمدار لطفا فوتبال بازی کن
علیرضا بیرانوند که داعیه دار بهترین نسل فوتبال ایران است این روزها درگیر حواشی خود ساخته ای شده که فوتبالش را تحت تاثیر قرار داده است.

اول| در روزگاری که هواداران بعنوان مالکین اصلی فوتبال علیرغم تمام سختی های موجود راضی بحضور در استادیوم ها و تشویق بازیکنان محبوبشان می‌شوند، انتظار اینکه ستاره های مدعی و همیشه طلبکار مستطیل سبز حداقل وظیفه‌شان را بدون سوهان روح شدن انجام بدهند، چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

اشتباه عجیب و غریب علیرضا بیرانوند در بازی با آلومینیوم اراک که از غرور همیشگی این بازیکن سرچشمه می‌گرفت، یکی از آن اتفاقاتی بود که بدجوری روی روح و روان طرفداران سرخ راه رفت.

تیم اوسمار در اولین تجربه سرمربی گری این مربی در اراک فوتبال چندان بدی را ارایه نکرد و به گواه آمار و نظر کارشناسان شایسته حداقل یک امتیاز بود، اما هنرنمایی آقای حامی سرمربی، بزرگترین ضربه را به تیم زد.

دوم| حافظه ما هنوز یاری می کند و زمانی که آقای «بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران!» در کوران مسابقات ملی در جام ملت های آسیا روی آنتن زنده تلویزیونی شروع به تعریف و تمجید از اوسمار کرد را به یاد می آوریم.

اگر آقای همیشه مدعی و شاکی بجای اینکه تمرکزش را روی گرفتن حواله های خودرو بابت شکست ۶ بر دو در جام جهانی! و یا برگزاری تولد لاکچری روی قایق تفریحی در خلیج فارس آن هم درست بعد از شکست ناامیدکننده مقابل قطر در جام ملت های آسیا و یا افتتاح رستوران پرزرق و برقش در پایتخت بگذارد کمی دست از خودبرتر بینی بردارد و روی فوتبالش تمرکز کند مطمئنا نتیجه بهتری خواهد گرفت.بیاد داشته باشید که پیش از ایشان تقریبا اکثر ستاره های محبوب ایران در زمان بازیگری‌شان رستوران های مجلل و شیکی را راه اندازی کردند و هیچ کدام خودشان را مقابل هواداران قرار ندادند. احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، علی دایی، علیرضا منصوریان و .... تنها نمونه هایی از این دریای بی پایان هستند.

البته در این بین اسم عابدزاده را باید با خجالت و شرمندگی کنار نام گلر فعلی تیم ملی قرار دهیم، زمانی که علی بیرو خودش را حتی از او برتر و بالاتر می‌داند.

بیرانوند در ۱۵ مسابقه قبلی خودش در رده ملی و باشگاهی، ۱۶ گل دریافت کرده است. آمار متوسط بیشتر از یک گل خورده برای دروازه بانی که خودش را بزرگ تر فوتبال ایران می داند قطعا پذیرفتنی نیست.

سوم| بیرانوند این روزها نشانی از عقاب آسیا ندارد و بیشتر شبیه «عقاب منجمد برزیلی تنظیم بازار!» شده است.

حتی محسن سیدی مربی گلرهای سابق پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با این دروازه‌بان دارد هم به این مطلب اشاره کرده و مدعی شده بیرو این روزها هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی دچار مشکل شده است.

بیرانوند برای پرواز دوباره باید خودش را مدیریت کند و بجای اینکه از همه طلبکار باشد، کمی مقابل آینه از خودش شاکی بشود. آقای گلر نباید آن مثل قدیمی را فراموش کند. «آینه، چون نقش تو بنمود راست / خود شکن، آیینه شکستن خطاست»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->