آیت الله علم الهدی: شهید رئیسی، نماد حکمرانی دینی است| از همه شرکت‌کنندگان در مراسم شورانگیز تشییع شهدای خدمت تشکر میکنم وزرای دفاع چین و آمریکا بعد از ۱۸ ماه دیدار کردند اسماعیل هنیه: رژیم اشغالگر در تحقق اهداف خود شکست خورده است باقری‌کنی: عقب نشینی در میدان دیپلماسی برای ما قدرت نمی‌آورد هلاکت ۲ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در غزه (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) رویترز: آمریکا با حمله اوکراین به خاک روسیه موافقت کرده است آخرین اخبار از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شمار شهدا و مجروحان حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) اسلامی: تاکنون ۶ نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند+ فیلم وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ می‌شود؟ ترامپ مجرم شناخته شد دیوان عالی کانادا درخواست مصادره اموال ایران را رد کرد المیادین: مصر و اسرائیل درباره گذرگاه رفح به توافق نرسیدند لاریجانی: مشکلات حل‌شدنی است | در دولت من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود علی لاریجانی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ شد بیانیه حماس: آماده تبادل اسرا به شرط توقف جنگ هستیم علی لاریجانی در شبکه ایکس اعلام کاندیداتوری کرد+عکس اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد انتخاب شدند+فیلم اسلوونی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری
سرخط خبرها

وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه دولت: انتخابات ۱۱ اسفند در کمال امنیت برگزار خواهد شد

  • کد خبر: ۲۱۳۰۳۷
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه دولت: انتخابات ۱۱ اسفند در کمال امنیت برگزار خواهد شد
وزیر اطلاعات با تبریک بازگشت اموال بابک زنجانی به مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه، عنوان کرد: کار مهمی صورت گرفت که اموال مردم برگشت و این اتفاق ارزشمندی برای مردم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید اسماعیل خطیب صبح امروز، چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازگشت اموال مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم. کار مهمی بود که اموال مردم برگشت و این اتفاق ارزشمندی برای مردم بود.

وی درباره جاسوس‌های اسرائیلی که از ۲۸ کشور مختلف دستگیر شدند، گفت: اطلاعیه‌اش را که دادیم، کشورهایش را هم اعلام کردیم، جزئیاتش هم معلوم است و بعضی از اخبار دنیا را هم اگر پیگیری کنید بعضی کشور‌ها خودشان اعلام می‌کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه درباره عملکرد و دستاورد‌های وزارت اطلاعات یادآور شد: این را باید از مردم بپرسید، ولی ما آنچه را که در توانمان بود انجام دادیم. در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داده شد که به لطف خدا با همکاری و هم‌افزایی واحد‌ها و مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در کمال امنیت برگزار شد.

خطیب همچنین تاکید کرد: ان‌شاءالله که انتخابات هم در کمال امنیت برگزار می‌شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که امروز داعشی که از حکمرانی مایوس شده در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها درراستای اقدامات تروریستی در حال بهره‌برداری از آن‌ها هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->