جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پرسپولیس تا آخر سال در آزادی می‌ماند

  • کد خبر: ۲۱۴۷۱۹
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
پرسپولیس تا آخر سال در آزادی می‌ماند
پرسپولیس تا پایان سال جاری چهار مسابقه متوالی در خانه برگزار خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس در اسفندماه ترافیک سنگینی در برگزاری بازی‌هایش داشته و ضمن انجام دو مسابقه سخت مقابل تراکتور و ذوب آهن، چهار دیدار دیگر هم تا پایان ماه جاری در برنامه خواهد داشت.

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس هر چهار مسابقه بعدی‌اش در سال ۱۴۰۲ را در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد که این فرصت خوبی است تا آن‌ها با کسب بیشترین پیروزی‌ها و امتیازات لازم پایانی خوش در سال ۱۴۰۲ برای خود رقم بزنند. پرسپولیس دوشنبه هفته آینده ۱۴ اسفندماه در مرحله یک شانزدهم نهایی باید مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران بازی کند که این مسابقه اولین بازی خانگی سرخ‌ها با حضور تماشاگران بعد از دیدار با نساجی در تاریخ ۷ دی‌ماه است و آن‌ها بعد از دو ماه و یک هفته می‌توانند بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند.

چهار روز بعد از بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی، سرخ‌ها روز جمعه میزبان تیم فولاد هستند که به تازگی تغییراتی در کادر فنی خود داشته است. پرسپولیس چهارشنبه ۲۳ اسفندماه هم در ورزشگاه آزادی دربی سنتی پایتخت را مقابل استقلال برگزار خواهد کرد که البته در این بازی میهمان است. آخرین بازی سال پرسپولیس هم روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در تهران و مقابل پیکان برگزار خواهد شد.

روی کاغذ تنها مصاف با استقلال صدرنشین دشوار به نظر می‌رسد و از تیم اوسمار انتظار می‌رود در سه مسابقه دیگر حتما پیروز شوند و ضمن صعود به جمع ۱۶ تیم جام حذفی در رقابت قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند که باید دید شرایط این تیم در این بازی‌های خانگی چگونه خواهد بود و با توجه به سرمای اسفندماه هواداران این تیم در این چهار بازی چقدر و چگونه از تیم محبوب‌شان حمایت خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->