همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند
سرخط خبرها

روسیه تاکنون در جنگ اوکراین ۳۵۵هزار کشته و زخمی داشته است

  • کد خبر: ۲۱۵۱۸۵
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
روسیه تاکنون در جنگ اوکراین ۳۵۵هزار کشته و زخمی داشته است
وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای که روز یکشنبه در صفحه این وزارتخانه در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، تعداد پرسنل نظامی کشته و مجروح شده ارتش روسیه در جنگ با اوکراین را ۳۵۵ هزار نفر تخمین زد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای ادعا کرد که روسیه در مقابل اوکراین وارد یک جنگ فرسایشی شده و تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این کشور این مساله را نشان می‌دهد.

این وزارتخانه مدعی شد که در ۲ سال گذشته نزدیک به ۳۵۵هزار نفر از پرسنل نظامی روسیه در جنگ با اوکراین کشته و زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع انگلیس روز یکشنبه در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که تخمین می‌زند میانگین روزانه تلفات روسیه در ماه فوریه بالاترین میزان از زمان آغاز جنگ بوده باشد. وزارت دفاع انگلیس این رقم را ۹۸۳ نفر در روز نشان می‌دهد.

البته وزارت دفاع انگلیس در بیانیه خود به این مساله اشاره نکرده است که چگونه توانسته میزان دقیق تلفات ارتش روسیه را تخمین بزند.

در اواخر فوریه نیز ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین مدعی شده بود که روسیه بیش از ۳۱هزار نفر از نیرو‌های خود را در جنگ با اوکراین از دست داده است.

در ماه فوریه، نیرو‌های روسی شهر ادویوکا (Adviivka) اوکراین را پس از درگیری شدید تصرف کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های این کشور حدود ۹ کیلومتر پیشروی کردند و پس از نبرد مرگبار شهری در شرق منطقه دونتسک به جلو خواهند رفت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->