اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم دبیرکل سازمان ملل به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید ایران ادای احترام کرد + فیلم فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: فریضه جهاد تبیین عمل به امر رهبری است اسامی نامزد‌های هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اعلام شد پیشنهاد برای ثبت‌نام الکترونیکی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | رئیس جمهور عراق وارد تهران شد رئیس و نایب رئیس سنی مجلس دوازدهم مشخص شد مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد + فیلم و تصاویر حمله به شمال فلسطین اشغالی با ۲۰ موشک مقاومت از جنوب لبنان احتمال آتش‌بس دائم در غزه توسط اسرائیل قوت گرفت
سرخط خبرها

روسیه: هیچ قصد و طرحی برای کشتن زلنسکی نداریم

  • کد خبر: ۲۱۶۳۸۳
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
روسیه: هیچ قصد و طرحی برای کشتن زلنسکی نداریم
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در پی ادعای برخی کشورهای غربی درباره قصد مسکو برای کشتن ولودیمیر زلنسکی گفت: ما هیچ قصد و طرحی برای ترور رئیس جمهور اوکراین نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، پولیانسکی که در جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین صحبت می کرد، گفت: آیا واقعاً فکر می کنید که اگر ما بخواهیم به کاروان زلنسکی ضربه بزنیم، نمی توانیم این کار را انجام دهیم؟ سعی کنید به این سوال صادقانه پاسخ دهید.

وی ادامه داد: شما به خوبی می دانید که حمله به تأسیسات نظامی مرکز تولید پهپادهای نیروی دریایی اوکراین در مقایسه با کشتن زلنسکی برای ما بسیار مهمتر بود. زلنسکی پیش از آزاد شدن شهرها توسط نیروهای روسی در امتداد خط مقدم عکس می گیرد. اگر برخی از شما امیدوار هستید که به این طریق از رهبر رژیم کی یف خلاص شوید، باید شما را ناامید کنم: قتل زلنسکی در برنامه های ما نیست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->