سینما‌های کشور دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) تعطیل است «جوکر ۲» در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند رویداد «خلاق و نوآور» برگزیدگان خود را شناخت + اسامی بازگشت نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» اعلام روز‌های تعطیلی اجرای نمایش‌های روی صحنه مشهد در خرداد ۱۴۰۳ برگزاری مراسم خاکسپاری «عزیز شبانی» دوبله سریال جنایی «ژن جنایت» برای تلویزیون پخش جهانی «گربه ماهی» آغاز شد ادامه تحقیقات جنایی پلیس درباره مرگ «متیو پری» بازیگر سریال فرندز مستند زندگی «کتایون امیرابراهیمی» در مسیر تولید «لباس عروسی» با بازی رابعه اسکویی در مسیر تولید اهداف و رویکرد‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی تبیین شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) «در سایه سرو» واجد شرایط اسکار شد مرتضی اردستانی، بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + علت فوت «روایت ناتمام سیما» با بازی آزاده صمدی در راه سینما شهامت استفاده از ابزار نمایش در حرم رضوی «روایت اول» مدیریت منسجم می‌خواهد
سرخط خبرها

ویژه برنامه سحرگاهی «وقت سحر» با اجرای حامد عسگری + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۶۷۲۴
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
  • ۱
ویژه برنامه سحرگاهی «وقت سحر» با اجرای حامد عسگری + زمان پخش
ویژه برنامه سحرگاهی «وقت سحر» با اجرای حامد عسگری یکی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شبکه افق است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه افق هر ساله در مناسبت‌های آیینی ویژه برنامه‌هایی برای مخاطبان خود در نظر می‌گیرد. در ایام ماه مبارک رمضان، نیز شبکه افق ویژه برنامه‌هایی در قالب برنامه‌های سحرگاهی و افطاری برای مخاطبان خود تدارک دیده است. برنامه‌هایی که متناسب با حال و هوای لحظات معنوی ماه مبارک رمضان برای پخش در مدت زمان یک ماهه تولید می‌شود و در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرد.

امسال در تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شبکه افق رنگ و بوی خاصی به خود گرفته و ویژه برنامه‌هایی برای وقت سحرگاه و افطار مخاطبان این شبکه روی آنتن می‌برد. «مسابقه رخداد»، «مستند سرزمین ستاره‌ها»، «انارستان»، «همسفره»، «به افق فلسطین»، «وقت سحر»، فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به روی آنتن افق سیما می‌رود.

رقابت در رخداد تاریخی

سری سوم برنامه مسابقه «رخداد» یک مسابقه تاریخی- سیاسی است و محوریت سوالات این برنامه تاریخ معاصر است که در مقطع زمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به این لحظه تمرکز دارد. برنامه مسابقه «رخداد» با اجرای متفاوت فرهاد جم در ایام ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

مستند سفرنامه‌ای «سرزمین ستاره‌ها»

مجموعه مستند «سرزمین ستاره‌ها» به جلسات خاص و کوچک خانگی قرآن در اقصی نقاط کشور رفته و راوی افراد و جلساتی قرآنی است که در عین سادگی برکات زیادی را برای مردم منطقه داشته‌اند. مستند «سرزمین ستاره‌ها» از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۲۱:۳۰ و تکرار روز بعد ساعت ۱۳ روی آنتن افق سیما می‌رود.

«انارستان»

برنامه تلویزیونی «انارستان» از کارشناسان طب سنتی دعوت می‌کند تا به سوالات مخاطبان در زمینه طب سنتی ایرانی پاسخ دهند. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه با محوریت این ماه مبارک روی آنتن افق سیما می‌رود.

«همسفره» ویژه برنامه افطار ماه رمضان

«همسفره» افطار‌های ماه مبارک رمضان از شبکه افق سیما روانه آنتن می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی میثم ریاحی و اجرای محمدمحسن آزادی در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار روانه آنتن می‌شود و در هر قسمت میزبان مهمانان مردمی و فعالان فرهنگی است.

برنامه سحرگاه «وقت سحر»

«وقت سحر» ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که با اجرای حامد عسگری و محمد قاسمی و با حضور حاج حسین یکتا، حجت الاسلام طباخیان و علی غلامی برای روزه داران پخش می‌شود.

«به افق فلسطین»

«به افق فلسطین» برنامه‌ای درباره فلسطین است که گفتگو با مهمانان مختلف و از هر طیف سیاسی را با هدف پاسخ به شبهات و ناگفته‌ها در دستور کار دارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
0
0
مرور جزئیات تاریخی جنگ جمله خیلی عالیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->