تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه (۱ خرداد ۱۴۰۳) در تبریز برگزار و پیکر شهدا به مشهد منتقل می‌شود اعلام ۵ روز عزای عمومی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت
سرخط خبرها

وزارت دفاع در ساخت موتور پهپاد خودکفا شده‌است

  • کد خبر: ۲۱۷۱۰۸
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
وزارت دفاع در ساخت موتور پهپاد خودکفا شده‌است
امیر آشتیانی گفت: در حوزه ساخت موتور پهپاد به خود کفایی رسیده‌ایم و در مورد موتور‌های سنگین‌تر هم کار را دنبال می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در توسعه تعاملات دفاعی با همه کشور‌ها فعال هستیم. در رابطه با قطر باید گفت قطر کشور بسیار تاثیرگذاری در منطقه است و در ملاقات با وزیر دفاع قطر همه مباحث منطقه‌ای را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در توسعه همکاری‌ها و کار‌هایی که می‌توان به عنوان مبنای گسترش همکاری‌ها انجام داد، صحبت‌هایی صورت گرفت و حتما این مسیر را با بقیه کشور‌ها نیز دنبال می‌کنیم.

وزیر دفادع در باره ساخت هواپیمای مسافربری گفت: وزارت دفاع ظرفیت‌های منحصر بفردی در حوزه ساخت و تعمیر هواپیما دارد. این کار را تا زمانیکه بتوان نتایج آن را به قطعیت اعلام کرد، با بقیه بخش‌های کشوری دنبال می‌کنیم.

امیر آشتیانی اظهار داشت: سال آینده در حوزه فضایی پیشرفت‌های بسیار خوبی خواهیم داشت و با ماهواره‌بر سیمرغ دامنه کار‌ها را گسترش می‌دهیم.

وی تصریح کرد: در حوزه صادرات دفاعی حدود ۴ تا ۵ برابر رشد داشته‌ایم. در آینده این رشد بیشتر خواهد شد و با توجه به نوآوری‌ها و تسلیحات جدیدی که در حال تولید است این صادرات بیشتر خواهد شد.

وزیر دفاع در باره ساخت موتور‌های هوایی عنوان کرد: در حوزه ساخت موتور پهپاد به خود کفایی رسیده‌ایم و در مورد موتور‌های سنگین‌تر هم کار را دنبال می‌کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->