نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نکونام رکورد صد در صد برد خانگی را از دست داد

  • کد خبر: ۲۱۷۳۶۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
نکونام رکورد صد در صد برد خانگی را از دست داد
سرمربی کروات پرسپولیس در دربی ۱۰۳ موفق شد استقلال را متوقف کند تا این تیم رکورد صد در صد برد خانگی خود را از دست بدهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی استقلال و پرسپولیس حواشی و اتفاقات متعددی در خود داشت که نگاه بسیاری را متوجه خود کرده بود.

تقابل ۱۰۳ دو باشگاه در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت تا استقلال همچنان در صدر باقی بماند. هرچند که در صورت شکست خوردن استقلال هم این تیم همچنان صدرنشین باقی می‌ماند، اما تساوی در دربی بیشتر به سود سپاهان شد که در هفته‌های اخیر با باخت‌های پی در پی موجی از نا امیدی را در خود می‌دید، اما تساوی این بازی به سود زردپوشان شد تا احتمالا با برتری در بازی‌های عقب افتاده بتوانند دوباره به صدر جدول نزدیک شوند.


از سوی دیگر تساوی در این بازی موجب شد جواد نکونام رکورد صد در صد برد خانگی خود را از دست بدهد. سرمربی استقلال تا پیش از این بازی در تمام دیدار‌های خانگی خود موفق شده بود به برتری برسد، اما در شبی که استقلال میزبان این بازی نتوانست از امتیاز میزبانی خود نهایت بهرهرا ببرد و با تساوی میدان دربی را ترک کرد.

این نتیجه باعث شد آبی‌ها رکورد خود در کسب برد‌های پی در پی خانگی را از کف بدهند و آماری که جواد نکونام را متفاوت جلوه داده بود، از میان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->