آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند
سرخط خبرها

پیش‌بینی هوای مشهد و خراسان رضوی در چند روز آینده (یک فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۱۹۵
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
پیش‌بینی هوای مشهد و خراسان رضوی در چند روز آینده (یک فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: جمعه به طور موقت در اکثر نقاط جو به نسبت پایدار است و روز شنبه مجدد بارش‌هایی پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد.

محمد‌ غیوری‌خواه در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت هوای استان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز با گسترش سامانه ناپایدار در سطح استان علاوه بر سرعت وزش باد (در غالب نقاط وزش باد شدید توام با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت)، وقوع بارش غالباً به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق در مناطق مستعد احتمال تگرگ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: فردا تا بامداد جمعه از میزان بارش‌ها کاسته شده و عمده آن در نواحی شمالی، برخی نقاط مرکزی و ارتفاعات استان رخ خواهد داد. پیرامون سامانه فوق هشدار سطح نارنجی شماره ۸۸ صادر شده است.

غیوری‌خواه ادامه داد: از فردا تا شنبه هفته آینده افزایش سرعت وزش باد به ویژه در ساعت بعدازظهر دور از انتظار نیست، ضمن اینکه جمعه به طور موقت در اکثر نقاط جو به نسبت پایدار است و روز شنبه مجدد بارش‌هایی پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد. بارش‌ها در مشهد نیز بیشتر در ارتفاعات بوده و در سطح شهر به صورت پراکنده خواهد بود. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: از نظر دمایی امروز و امشب روند کاهش دما را داریم و پس از آن تا شنبه هفته آینده تغییرات دمایی محسوس نخواهد بود. امروز و امشب نسبت به روز گذشته هوا مقداری خنک‌تر می‌شود اما فردا و پس‌فردا نسبت به امروز تغییرات دمایی زیاد نخواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش‌ها خوب بوده و بیشترین بارش از نیشابور با ۱۵.۵ میلی‌متر گزارش شده است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه استان ریوش کوهسرخ با ۱۰ درجه سانتی‌گراد و گرمترین نقطه سرخس با ۳۵ درجه سانتی‌گراد بوده است. دمای مشهد بین ۱۶ تا ۳۱ درجه گزارش شده و بیشترین وزش باد را از سبزوار با ۶۱ کیلومتر بر ساعت داشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->