تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود
سرخط خبرها

آغاز ساخت زمین چمن تمرینی برای شهرخودرو

  • کد خبر: ۲۱۸۲
  • ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
آغاز ساخت زمین چمن تمرینی برای شهرخودرو
گل‌محمدی کلنگ زمین یک‌میلیاردو ۴۰۰ میلیون‌تومانی را زد

نادر نوروزی - زمین چمن برای تمرینات تیم فوتبال شهرخودرو در مجموعه ثامن‌الائمه(ع) ساخته می‌شود. روز گذشته مراسم کلنگ‌زنی و آغاز ساخت زمین چمن تمرینی مجموعه ثامن‌الائمه(ع) با حضور فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، وطنخواه مدیرعامل شهرخودرو، گل‌محمدی سرمربی این تیم و سرآسیایی قائم‌مقام مدیرعامل باشگاه، برگزار شد. معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره ساخت این زمین چمن گفت: آغاز ساخت این زمین چمن که در کنار ورزشگاه فوتبال مجموعه ثامن‌الائمه‌(ع) واقع شده، پیش‌از‌این بر اساس نیاز فوتبال استان آغاز شده بود و امروز به‌صورت نمادین با حضور مدیرکل و مسئولان باشگاه شهرخودرو رسما عملیات ساخت آن آغاز شد. امیر زارعی افزود: زمین تحویل شرکت پیمانکار شده و باید تا بهمن‌ماه امسال این زمین زیر کشت چمن برود تا در اردیبهشت‌ماه سال آینده آماده استفاده شود. وی ادامه داد: زمین چمن استاندارد برای رشته فوتبال و تمرینات تیم‌های حرفه‌ای یک نیاز ضروری بود و با توجه به درخواست باشگاه شهر خودرو از مدت‌ها پیش ما در حال رایزنی برای جذب منابع و مجوز‌های لازم بودیم که درنهایت قرار شد با اعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد‌و400میلیون تومان این زمین چمن با اولویت استفاده باشگاه شهر خودرو به بهره‌برداری برسد. همچنین مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره احداث این زمین چمن گفت: متأسفانه در مشهد زمین چمن استاندارد برای تمرینات وجود ندارد و تیم‌های مشهدی دراین‌زمینه سال‌هاست که با مشکل مواجه هستند. جواد وطنخواه افزود: درحال‌حاضر در منزل‌آباد تمرین می‌کنیم؛ اما این زمین هم کیفیت لازم را ندارد. از اداره کل تشکر می‌کنیم که گام خوبی برداشتند تا یکی از نیاز‌های اساسی فوتبال استان برطرف شود. این اقدام می‌توانست سریع‌تر هم انجام شود؛ ولی متأسفانه تاکنون جدی گرفته نشده بود.

 

احداث زمین‌های چمن به توسعه فوتبال کمک می‌کند
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت: هرچه زمین چمن در مشهد ساخته شود، به فوتبال این شهر کمک بیشتری می‌شود. یحیی گل‌محمدی افزود: خوش‌حالم که بالاخره در مشهد قرار است یک زمین چمن تمرینی مناسب احداث شود؛ چراکه واقعا یکی از مشکلات بزرگ تیم‌های فوتبال در مشهد، نبود زمین چمن مناسب برای تمرین است. وی ادامه داد: خوشبختانه آقای فتاحی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان در مدت حضورش در ورزش این استان کمک بسیار زیادی به فوتبال و تیم ما کرده است و حالا نیز خوش‌حالیم که این زمین تمرینی استارت احداثش در مشهد زده شده است. سرمربی تیم شهر خودرو افزود: بازهم تأکید می‌کنم ما هنوز در مشهد مشکل زمین تمرین داریم و برای شهری مثل مشهد با این همه ظرفیت فوتبالی زشت است که زمین چمن مناسب نداشته باشد. البته در برخی نقاط مشهد زمین چمن وجود دارد؛ اما بهتر است بگوییم فقط نامش زمین چمن است و اصلا شرایط خوبی ندارد. گل‌محمدی تصریح کرد: امیدوارم کار ساخت و احداث این زمین هرچه‌زودتر به پایان برسد، هرقدر زمین چمن در مشهد ساخته شود، به فوتبال این شهر کمک بیشتری می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->