نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم
سرخط خبرها

ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد

  • کد خبر: ۲۲۴۲۱۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
خوان لاپورتا امروز یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و در آن اعلام کرد که ژاوی هرناندز همچنان در بارسلونا خواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، ژاوی قرار است که فصل ۲۰۲۴/۲۵ هم سرمربی بارسلونا باشد و به کار خودش ادامه بدهد. خوان لاپورتا در کنفرانس خبری گفت:" با خوشحالی اعلام می‌کنم که ژاوی به کار خود در بارسا ادامه می‌دهد. او دیروز علاقه خود را برای ادامه دادن در این پروژه به من اعلام کرد. برای بهتر شدن شرایط فعلی تغییراتی را انجام خواهیم داد. داشتن ثبات برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم است. "

لاپورتا در ادامه افزود:" امسال به اهدافی که در نظر داشتیم نرسیدیم، اما ژاوی از اعتماد کامل ما برخوردار است. در طول هفته قبلی به هدف‌هایی که در نظر داشتیم یک ضربه محکم خورد. ژاوی یک فرد با دانش است و ما به داشتن او افتخار می‌کنیم. ژاوی بار‌ها علاقه اش را به بارسلونا ابراز کرده است. او حتی گفته بود که در صورت رفتن از بارسا حاضر است که دستمزد یکسال باقی مانده از قراردادش را ببخشد. "

ریاست بارسلونا درباره فعالیت در بازار نقل و انتقالات گفت:" تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در شرایطی قرار بگیریم که بتوانیم بازیکنان جدید جذب کنیم. باید دستمزد‌ها را کاهش بدهیم. ریاست لالیگا به ما به خاطر این که در تلاش هستیم تا دستمزد‌ها را کم کنیم، تبریک گفته است. ما کار خود را انجام می‌دهیم و سپس مشخص می‌شود که می‌توانیم بازیکن جدید جذب کنیم یا نه. "

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->