مقام سازمان ملل: جنگ غزه در مقطع بحرانی و حساس قرار دارد آمریکا: اسرائیل در حمله اخیر خطوط قرمز را نقض نکرده است مصر: جامعه جهانی در جلوگیری از یورش اسرائیل به رفح ناکام ماند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان
سرخط خبرها

الحوثی: اهداف تهاجم نظامی علیه یمن محقق نخواهد شد

  • کد خبر: ۲۱۸۶۹۲
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
الحوثی: اهداف تهاجم نظامی علیه یمن محقق نخواهد شد
عضو شورای عالی سیاسی یمن یکشنبه شب گفت که اهداف تهاجم نظامی علیه صنعا پس از گذشت ۹ سال محقق نشده است و هرگز نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علی الحوثی در مصاحبه با این شبکه یمنی با بیان اینکه از ابتدای تهاجم نظامی ائتلاف سعودی و آمریکایی تاکید کرده‌ایم که اهداف این تجاوز محقق نخواهد شد و هدف قرار دادن مستقیم مردم، بیمارستان‌ها و مدارس شاهد شکست بزرگ آنها بود.

وی با اشاره به اینکه آنچه بین یمن و عربستان در حال رخ دادن است تنش زدایی است و نه آتش بس، گفت: نمی‌توان وارد مذاکره‌ای شد قبل از اینکه به حل مساله بشردوستانه منجر شود که شامل پرداخت حقوق کارکنان دولتی، بازگرداندن برق و ارائه خدمات می‌شود.

این عضو شورای عالی سیاسی در ادامه بر موضع قاطع و حمایتی صنعا از مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم صهیونیست‌ها به آنها تاکید کرد و افزود: این موضع مبتنی بر اعتقادات دینی و اعتقادی و نه اهداف سیاسی است.

الحوثی گفت: هدف قرار دادن نیروهای مقاومت که مخالف هژمونی آمریکا در یمن، لبنان و عراق هستند، هدف قرار دادن آرمان فلسطین تلقی می‌شود.

وی همچنین با محکوم کردن حملات وحشیانه و تروریستی آمریکا و انگلیس به یمن، بر ادامه مقابله با ایالات متحده، لندن و دشمن اسرائیلی و حمایت از مجاهدان فلسطینی در غزه و حمایت از آنها، تاکید کرد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه، گفت: رژیم‌های عربی و اسلامی بیانیه روشنی در محکومیت تجاوزهای صهیونیست‌ها به غزه صادر نکرده‌اند.

الحوثی از رژیم‌های عربی خواست تا ۵۰ درصد از صادرات مشتقات نفتی خود به اروپا و آمریکا را کاهش دهند که نشان خواهد داد این امر عواقبی خواهد داشت.

وی همچنین خواستار آن شد که پروازها از پایگاه‌های نظامی در جهان عرب و یا انتقال سلاح به رژیم صهیونیستی ممنوع شود.

عضو شورای علی سیاسی یمن در ادامه از عربستان سعودی خواست تا در مسیر صلح حرکت کند و طفره نرود.

الحوثی همچنین نسبت به توسل به زور علیه یمن هشدار داد و تاکید کرد: آمریکا ابرقدرت جهان باقی نخواهد ماند و یمن دارای سلاح‌هایی است که می‌تواند نیروهای آمریکایی را هدف قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود از فداکاری مردم یمن و آمادگی آنها برای جهاد در راه خدا قدردانی و تاکید کرد که استقامت و فداکاری موجب شکست تجاوزهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->