همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

تمجید اسپیلبرگ از بخش دوم فیلم «تلماسه»

  • کد خبر: ۲۱۹۳۲۴
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
تمجید اسپیلبرگ از بخش دوم فیلم «تلماسه»
کارگردان بزرگ ژانرهای فانتزی و حماسی Dune: Part 2 را یکی از درخشان‌ترین فیلم‌های علمی-تخیلی‌ای که تاکنون دیده است توصیف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، استیون اسپیلبرگ یکی دیگر از فیلم‌سازان بزرگی است که تحت تأثیر دنبالهٔ فیلم Dune، ساختهٔ دنی ویلنوو، قرار گرفته و در اظهارات اخیر خود به تعریف و تمجید از این فیلم علمی-تخیلی پرداخته است. خالق آثار ماندگاری همچون آرواره‌ها، ایندیانا جونز و فهرست شیندلر، در جریان جدیدترین قسمت از پادکست The Director’s Cut، خطاب به کارگردان فیلم Dune: Part Two می‌گوید: «شما یکی از درخشان‌ترین فیلم‌های ژانر علمی-تخیلی را خلق کردید تا من تابه‌حال دیده‌ام.»

او در ادامه Dune: Part Two را «یک جلوهٔ بصری حماسی» توصیف می‌کند که «مملؤ از شخصیت‌های عمیق است.» ویلنوو اغلب به‌عنوان فیلم‌ساز رؤیاپردازی یاد می‌شود که در دو فیلم تلماسه به سیارهٔ آراکیس زندگی بخشید. اسپلیبرگ معتقد است که ویلنوو در فهرست مختصری از فیلم‌سازانی قرار می‌گیرد که در خلق جهان تبحر دارند.

اسپیلبرگ در ادامه گفت: «اجازه دهید با این جمله شروع کنم که ما کارگردان‌هایی داریم که در خلق جهان‌های خیالی تخصص دارند. فهرست اسامی این فیلم‌سازان طولانی نیست و ما می‌دانیم که این افراد چه کسانی هستند، از جرج ملیس و دیزنی و کوبریک گرفته تا جرج لوکاس و ری هریهاوزن که من در آن فهرست قرار می‌دهم. علاوه‌ بر این‌ها، فلینی از فیلم‌سازانی است که جهان‌های منحصر‌به‌فرد خود را خلق کرد. البته که تیم برتون، وس اندرسون، پیتر جکسون، جیمز کامرون، کریستوفر نولان، ریدلی اسکات و گیرمو دل تورو، همگی، از افرادی هستند که در این فهرست جا می‌گیرند، اما تعداد این افراد زیاد نیست و من شدیداً معتقدم که شما یکی از جدیدترین اعضای آن هستید.»

اسپیلبرگ همچنین اضافه کرد که صحنهٔ سواری پاول روی کرم‌های شنی غول‌پیکر «یکی از بهترین صحنه‌هایی است» که تاکنون دیده است. فیلم Dune: Part Two، پس از تحسین گستردهٔ منتقدان، ماه گذشته روی پرده‌های سینما رفت و در گیشهٔ جهانی با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. این فیلم تاکنون بیش از ۵۸۳.۴میلیون دلار در گیشهٔ جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۲۴۱.۲میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۴۲.۲میلیون دلار در گیشهٔ بین‌المللی می‌شود.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون، آنیا تیلور جوی و سهیلا یعقوب از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune: Part Two حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفهٔ کارگردانی بخش اول این فیلم را بر عهده داشته برای کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامهٔ Dune: Part Two بازگشته است. البته، مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلم‌نامه این فیلم کمک کرده‌ است.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->