آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش بنزما به عملکردش در لیگ عربستان

  • کد خبر: ۲۲۰۴۲۱
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
واکنش بنزما به عملکردش در لیگ عربستان
کریم بنزما در تابستان گذشته مسیر فوتبالش را تغییر داد و پس از چهارده سال از رئال مادرید جدا شد تا به باشگاه الاتحاد عربستان ملحق شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بنزما با هدف دریافت دستمزد سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به عربستان رفت، اما در ۹ ماه اخیر اصلا در الاتحاد موفق نبوده است. برنده توپ طلای ۲۰۲۲ عملکرد ضعیفی در الاتحاد داشته است و تغییر مربی و حضور گایاردو به جای نونو سانتو هم شرایطش را تغییر نداده است. وی حالا در گفتگو با رسانه‌های عربستان در این باره صحبت کرد که چرا در الاتحاد نتوانسته درخشش خود را در رئال مادرید تکرار کند:" دلیلش این است که الاتحاد، سبک بازی یکسانی ندارد و بازیکنان تیم و خود تیم نیز متفاوت هستند. در اولین فصلم حضور دارم و به کمک نیاز دارم. نمی‌توانم به تنهایی برنده شوم. به بازیکنان بیشتر و چیز‌های بیشتری نیاز است. فعلا منتظرم پایان خوشی داشته باشم و پیروز شوم. "

بنزما در مورد شایعات پیرامون جدایی خود از الاتحاد نیز صحبت کرد:" هر روز شایعاتی در مورد من و انتقالم مطرح می‌شود. برای من مهمترین چیز این است که روی کارم در این جا تمرکز داشته باشم. ببینیم در آینده چه می‌شود. "

بنزما در سال ۲۰۲۴ هنوز موفق به گلزنی نشده است و الاتحاد نسبت به فصل گذشته هم عملکرد ضعیف تری داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->