آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند آغاز محدودیت‌های ترافیکی میلاد امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۴ امروز در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار سلامی: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار داریم رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی «ارس» به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل‌مدافع تتلو از محکومیت او خبر داد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی
سرخط خبرها

وزیر دفاع هند: تروریست‌ها را در خاک پاکستان نابود می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۲۰۴۳۱
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
وزیر دفاع هند: تروریست‌ها را در خاک پاکستان نابود می‌کنیم
وزیر دفاع هند در واکنش به گزارش‌ها مبنی بر اقدام فرامرزی این کشور گفت اگر تروریست‌ها به پاکستان فرار کنند، وارد این کشور شده و آنها را نابود می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، «راجنات سینگ» وزیر دفاع هند در واکنش به گزارش «گاردین» مبنی بر اینکه از سال ۲۰۲۰ تاکنون حدود ۲۰ نفر توسط هند در خاک پاکستان کشته شده‌اند، تصریح کرد تروریسم فرامرزی از پاکستان با انتقام فرامرزی مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع هند در اظهاراتی صریح در پاسخ به اینکه آیا دهلی به‌عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده فرمان هدف قرار دادن تروریست‌ها در خاک پاکستان را صادر کرده است به «نیوز ۱۸» گفت: «هر تروریستی که بخواهد از کشور همسایه ما برای هند مزاحمتی ایجاد کند یا در اینجا حملات تروریستی انجام دهد، ما به شدت با آنها مقابله خواهیم کرد. اگر او به پاکستان فرار کند، وارد پاکستان می‌شویم و او را نابود می‌کنیم».

وی افزود: همانطور که «نارندرا مودی» نخست وزیر گفته است هند این توانایی را دارد و پاکستان نیز شروع به درک این موضوع کرده است.

پیش از وزارت خارجه هند با رد گزارش گاردین تأکید کرده بود قتل‌های هدفمند در کشور‌های دیگر «سیاست دولت هند نیست».

سینگ در این مصاحبه گفت: «هند می‌خواهد با همسایه خود روابط صمیمانه داشته باشد. به تاریخ ما نگاه کنید. ما هرگز به هیچ کشوری حمله نکرده‌ایم و حتی یک وجب از خاک هیچ کشور دیگری را اشغال نکرده‌ایم. با این حال، اگر کسی سعی کند هند را از طریق تروریسم بترساند، در امان نخواهند بود».

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->