حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است
سرخط خبرها

وعده قالیباف درباره مجازات رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۲۲۰۵۳۹
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
وعده قالیباف درباره مجازات رژیم صهیونیستی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در پی این جنایت رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.

به گزارش شهرآرانیوز محمد باقر قالیباف در ابتدای اولین جلسه علنی مجلس در سال جدید گفت: در ابتدا و در اولین جلسه مجلس یازدهم در سال جدید فرا رسیدن سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. تلاش اصلی مسئولان در سال جاری در حوزه تقنین و اجرا متمرکز بر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید و مشارکت مردم خواهد بود. 

قالیباف ادامه داد: مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدیگری، انحصار و خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است. 

وی گفت: همچنین شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار پاسدار حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدشان را به ملت شریف و مومن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

قالیباف اظهار کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه به جهانیان ثابت کرد که در جنایت‌گری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آن قدر در جهان بی‌آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند برخلاف خاص خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد. دوران قلدری معرکه‌گیری صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا در این منطقه به پایان رسیده است و این اقدامات آنها نشان می‌دهد بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.

قالیباف تصریح کرد: ملت ایران در پی این جنایت رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد. 

وی گفت: حضور باشکوه ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمام باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان در راس آن ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان آرمان آزادی قدس شریف را فضل خدا محقق خواهد ساخت. 

قالیباف ادامه داد: جنایات مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقر‌های انتظامی راسک و چابهار به شهادت رساندن تعدادی مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنیم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

قالیباف اظهار کرد: از برخورد قاطع نیرو‌های نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها تشکر می‌کنیم. از نهاد‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح درخواست دارم مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت پیگیری کنند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری می‌دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه داری و بهره‌مندی از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کنم ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمامی مسئولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد شایسته به این ملت خدمت کنیم و رضایت و خوشنودی آنان را جلب کنیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->