دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE
سرخط خبرها

خداحافظی LG با بازار گوشی‌های هوشمند

  • کد خبر: ۲۲۱۲۴۰
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
  • ۱
خداحافظی LG با بازار گوشی‌های هوشمند
سرانجام، شرکتِ کره‌ایِ ال‌جی هم در برابر چینی‌ها کم آورد و با فروش اسناد ثبت اختراع خود به کمپانی اوپو از بازار گوشی‌های هوشمند کنار رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، خروج ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند، هرچند خبر چندان غیرمنتظره‌ای نیست، سروصدای زیادی به‌پا کرده است. سال‌هاست زمزمه‌های ترک این تجارت توسط ال‌جی به‌گوش می‌رسد. رقابت در این صنعت هم روز‌به‌روز چهره‌ای خشن‌تر به خود گرفته است.

نیازی به گفتن ندارد که ال‌جی، در بازار ایالات متحده، که تحت سلطه اپل و سامسونگ قرار دارد، یکی از برند‌های انتهای جدول است. در بازار‌های جهانی هم انبوهی از برند‌های چینیْ ال‌جی را به سوزنِ تهِ انباری تبدیل کرده‌اند.

با وجود این، ال‌جی، در چند سال گذشته، به‌لطف داشتن مجموعه‌ای ارزشمند از اختراعات، موفق به کسب درآمد قابل‌قبولی شده است. این پتنت‌ها به آنها اجازه می‌داد تا ایده‌ها و فناوری‌های انحصاری خود را در صنعت گوشی‌های هوشمند سودآور کنند.

اما شرکت کره‌ای ال‌جی در نهایت تصمیم به فروش ۴۸ پتنت ثبت‌شده خود به اوپو گرفت. بر اساس گزارش‌ها، این معامله در ماه نوامبر و مربوط به پتنت‌های مرتبط با کدک‌های فشرده‌سازی سیگنال‌های استریم ویدئو و صدا بوده است.

برای اوپو، این معامله حکم نجات‌دهنده را دارد، چراکه مالکان آن، پیش از این، درگیر مشکلات مربوط به پتنت، از جمله اختلافات اخیر با نوکیا، بوده‌اند. طبق گزارش‌ها، شرکت چینی اوپو، با هدف تقویت سبد پتنت‌های خود و جلوگیری از بروز مشکلات مشابه در آینده، حاضر به پرداخت مبلغ قابل‌توجهی برای این اختراعات شده است.

منبع: گجت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
0
چند بار خداحافظی میکنه؟ برو دیگه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->