اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند
سرخط خبرها

زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم

  • کد خبر: ۲۲۱۸۳۰
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم
رئیس جمهور اوکراین با طرح ادعا‌هایی علیه ایران گفت که کشورش خواهان تشدید درگیری و تنش در منطقه «خاورمیانه» نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، ولودیمیر زلنسکی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به عملیات پهپادی و موشکی شامگاه شنبه ایران در پاسخ مشروع به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان واکنش نشان داد.

زلنسکی در پیام خود با تاکید بر اینکه «کی‌یف خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید بیشتر درگیری در خاورمیانه است» ادعا‌هایی را علیه ایران مطرح کرد و مدعی شد که اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند.

وی بدون اشاره به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه مدعی شد: «همان‌طور که اقدامات روسیه تهدیدی برای درگیری بیشتر است، همکاری آشکار بین این دو کشور (ایران و روسیه) در گسترش رعب و وحشت باید با واکنش قاطع و متحد جهانی مواجه شود.»

رئیس جمهور اوکراین همچنین افزود: «جهان نمی‌تواند منتظر ادامه حرف‌ها باشد. کلمات، هواپیما‌های بدون سرنشین را متوقف نمی‌کنند و موشک‌ها را رهگیری نمی‌کنند. ما باید امنیت را تقویت کنیم و قاطعانه با تمام کسانی که می‌خواهند رعب و وحشت را به یک امر عادی تبدیل کنند، مقابله کنیم.»

وی در ادامه از کنگره ایالات متحده خواست تا تصمیمات لازم را برای تقویت متحدان آمریکا در این زمان حساس اتخاذ کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->