بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند
سرخط خبرها

پیشنهادات «اپیک گیمز» برای شکستن انحصار فروشگاه گوگل پلی

  • کد خبر: ۲۲۱۸۵۶
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
پیشنهادات «اپیک گیمز» برای شکستن انحصار فروشگاه گوگل پلی
«اپیک گیمز» در قالب پیشنهادی به دادگاه فدرال خواسته گوگل تغییرات بزرگی در فروشگاه Play ایجاد کند.

شهرآرانیوز - «اپیک گیمز» از گوگل خواشته که به کاربران اجازه دهد برنامه‌ها را از هر منبعی بدون محدودیت و هشدارهای بازدارنده دانلود کنند.

اپیک گیمز همچنین از دادگاه می‌خواهد گوگل را از اعمال هزینه‌های بالا برای توسعه‌دهندگان یا محدودکردن گزینه‌های پرداخت منع کند.

اپیک گیمز در ماه دسامبر به پیروزی بزرگی مقابل گوگل دست یافت، زیرا هیئت منصفه دادگاه فدرال ایالات متحده متوجه شد که گوگل به طور غیرقانونی فروشگاه پلی و خدمات صورتحساب مربوط به آن را به انحصار خود درآورده است. به نظر می‌رسد اپیک گیمز به دنبال خسارات مالی نیست و در عوض بر اصلاحات حوزه توسعه‌دهندگان تمرکز کرده است، اما گوگل چنین عقیده‌ای ندارد.

اپیک گیمز سه ایده یا اصل اساسی را در پیشنهادات خود بیان کرده است. اولین نکته به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها را از هر کجا که بخواهند بدون دخالت گوگل دانلود کنند. گوگل هم نباید از «هشدارها» برای دور کردن کاربران از منابع جایگزین استفاده کند.

سازنده بازی «فورتنایت» همچنین «ممنوعیت محدودیت‌های پیش‌نصب فروشگاه اپلیکیشن» را مطرح می‌کند، که اساساً راه را برای هر توسعه‌دهنده‌ای باز می‌کند تا بازار برنامه‌های خود را بر روی تلفن هوشمند اندرویدی داشته باشند.

بخش دوم پیشنهاد «اپیک گیمز» درباره محدودکردن گوگل از اعمال هزینه‌های ضدرقابتی و سایر موانع صحبت می‌کند. اپیک می‌گوید گوگل باید به توسعه‌دهندگان اجازه دهد که گزینه پرداخت موردنظر خود را بدون استفاده از هزینه‌های بالا انتخاب کنند و همچنین به توسعه‌دهندگان این امکان را بدهد تا کاربران را برای دسترسی به معاملات یا خرید محتوای درون بازی از یک برنامه به یک وب‌سایت هدایت کنند.

در نهایت، اپیک گفته که گوگل نباید در برابر این شرکت به خاطر حمله به پلی استور و شیوه‌های آن تلافی کند. در ادامه گفته شده اپیک باید بتواند فروشگاه Epic Games را بدون «تاخیر و موانع» به دستگاه‌های اندرویدی بیاورد. اپیک گیمز پیشنهاداتش را در اوایل این هفته به دادگاه فدرال ارسال کرده تا این دادگاه تصمیم بگیرد کدام یک از این پیشنهادات بخشی از حکم دائمی باشند.

چند روز از ارائه پیشنهادات اپیک به دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده می‌گذرد و سخنگوی گوگل اعلام کرده است که این شرکت به درخواست تجدیدنظر درباره حکم ادامه خواهد داد. در ادامه بیانیه این شرکت آمده است:

درخواست اپیک از دادگاه فدرال ایالات متحده دوباره نشان می‌دهد که این شرکت صرفاً مزایای Google Play را بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌خواهد. ما همچنان به اعتراض به این حکم ادامه خواهیم داد، زیرا اندروید یک پلتفرم تلفن همراه متن‌باز است که با رقابت شدید اپل استور و همچنین فروشگاه‌های اپلیکیشن در دستگاه‌های اندروید، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی مواجه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->