دل‌نوشته همسر شهید محسن حججی برای شهید راه خدمت | حالا دست او از همیشه بازتر است برای خدمت‌رسانی سروده بانوان شاعر ایرانی در سوگ خادم الرضا(ع) وظیفه زنان در مقابل شهادت رئیس جمهور، روایت صادقانه است برای آبرسانی و جوانسازی پوست عسل استفاده کنیم یا آلوئه ورا؟ رفع مشکل شناسنامه فرزندان مادران ایرانی در دولت شهید رئیسی سروده افشین علا در توصیف مادر رئیس جمهور شهید ویدئو | زنان نقش آفرین نخستین رئیس جمهوری که به حوزه زن و خانواده اهتمام ویژه داشت والدین بخوانند| چطور به کودک‌مان بگوییم رئیس جمهور به شهادت رسیده است؟ ماماها نقش پررنگی در مسیر ترویج فرزندآوری و در تحقق موضوع جوانی و افزایش جمعیت دارند «جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد واکنش بانوان فعال فضای مجازی به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش + عکس توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عزیزجمهور ویدئو | تجمع بانوان مشهدی درفراق خادم الرضا (ع) و یاران شهیدش مادرانه‌های بانوان مشهدی در فراق شهادت خادم الرضا (ع) و یارانش + تصاویر خانم پرستار مشهدی از تجربه‌ شیرین مادر چهار فرزند بودن می‌گوید آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس خزعلی: آیت‌الله رئیسی بر تحکیم خانواده و پیگیری امور بانوان تاکید داشتند هشت چکاپ مهم برای بانوان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» اکران می‌شود؟
سرخط خبرها
به زنان خَیر تأثیرگذار جایزه تعلق می‌گیرد

به زنان خَیر تأثیرگذار جایزه تعلق می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۲۱۹۰۶
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ایجاد مجمع زنان خیر از طریق تشویق خیرین داخلی و خارجی را برای یکپارچه‌سازی کمک‌ها در جهت رفع مسائل و مشکلات موثر دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشست صمیمانه انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بانوان خَیِر، پیشنهادات و انتقادات مورد استماع قرار گرفت.

خزعلی هدف از برگزاری این نشست را پایه‌گذاری جهت تشکیل مجمع زنان خَیِر دانست، و بیان داشت: از این طریق با ترغیب و تشویق خَیرین داخلی و ایرانیان خَیِر خارج از کشور ضمن ایجاد هم‌افزایی می‌توان تلاش کرد تا با یکپارچه‌سازی کمک‌ها در جهت رفع مسائل و مشکلات با توجه به اولویت‌ها قدم برداشته شود.

در ادامه این نشست پیشنهاد شد جایزه ملی به زنان خَیِر تأثیرگذار با هدف فرهنگ‌سازی و تقدیر از خَیرین اهدا شود.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.