محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی ۲۵۰ سینماگر در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش را از دست دادیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی
سرخط خبرها

مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم «تمساح خونی» + عکس

  • کد خبر: ۲۲۲۱۷۳
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم «تمساح خونی» + عکس
مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم سینمایی تمساح خونی عکسی را به یادگار منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود و جواد عزتی و... در پشت صحنه فیلم سینمایی «تمساح خونی» منتشر کرد که در فضای مجازی وایرال شده است. 

مهران غفوریان در پشت صحنه فیلم «تمساح خونی» + عکس
تمساح خونی ساخته جواد عزتی همزمان با آغاز اکران نوروزی در سینما‌های سراسر کشور، رکورد‌های مختلفی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

مهران غفوریان بازیگر زخم کاری که در این سریال نمایش خانگی با جواد عزتی همبازی بود، عکسی از پشت صحنه فیلم سینمایی تمساح خونی را به اشتراک گذاشت که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت.

«تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردان است که در ژانر کمدی اکشن سینمایی ساخته شده و تاکنون رکورد‌های فروش روز اول، روز دوم، افتتاحیه، هفته نخست، فروش روزانه، هفتگی سینما و… را در کارنامه خود ثبت کرده است. عزتی با ساخت این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را در چهل و دومین جشنواره فجر از آن خود نماید.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، سعید آقاخانی و... در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: نمناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->