اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد هواپیمایی لوفت‌هانزا تعلیق پرواز‌ها به تهران را تا ۹ می (۲۹ اردیبهشت) تمدید کرد باز خوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران | صمیمانه از زحمات، از نجابت و از همّت کارگرانمان تشکر می‌کنم آغاز تعلیق دانشجویان حامی فلسطین از تحصیل در دانشگاه کلمبیای آمریکا مخالفت بن سلمان با کوچ اجباری فلسطینیان عملیات جدید حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) عفو بین الملل: اسرائیل از تسلیحات آمریکایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده است پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد + فیلم درگیری شدید در تظاهرات مخالفان نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود آمار شهدای امروز حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند

  • کد خبر: ۲۲۲۵۴۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد نیست که جنگ غزه منجر به قحطی در این باریکه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه علاوه بر نابودی زیرساخت‌ها و آواره کردن ۲ میلیون فلسطینی در این باریکه، در مسیر ورود کمک‌های بشردوستانه نیز سنگ اندازی کرده که همین امر فلسطینیان را با خطر قحطی مواجه ساخته است. با این حال، تل آویو سخنان مطرح شده در این زمینه را رد می‌کند. 

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش‌ها پیرامون وقوع قحطی در غزه به دلیل جنگ این رژیم علیه فلسطینیان را رد کرد. 

دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: نتانیاهو ادعا‌های مطرح شده از سوی سازمان‌های بین المللی پیرامون قحطی در غزه را رد می‌کند. 

گزارش‌های پیشین سازمان ملل نشان می‌داد که شمال نوار غزه در اواسط ماه مارس تا ماه مِی با قحطی مواجه خواهد شد. همچنین ۷۰ درصد از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه اکنون در گرسنگی شدید هستند. 

سامانتا پاور، مدیر آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده می‌گوید که قحطی پیش از اینها شمال غزه را در برگرفته است. 

کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهجویان، قحطی را حالتی می‌داند که در آن بخش قابل توجهی از جمعیت یک منطقه به غذای کافی دسترسی ندارند که در نتیجه آن سوء تغذیه شدید و جان سپردن افراد از گرسنگی و بیماری درپی آن بروز می‌کند. 

مقامات بین المللی اقدام رژیم صهیونیستی در غزه برای گرسنگی دادن به مردم را مصداق نسل کشی فلسطینیان می‌دانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->