سرخط خبرها

«مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟

  • کد خبر: ۲۲۳۸۷۸
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
«مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟
درحالی‌که پیش‌فروش فیلم «مست عشق» از یک‌ونیم میلیارد تومان گذشته است، پیش‌بینی می‌شود فروش فوق‌العاده این فیلم اتفاق مهمی برای سینمای ایران رقم بزند.

به گزارش شهرآرانیوز، «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده فیلمی پرحاشیه است که انتظار‌ها برای اکران آن با رکورد پیش‌فروش فوق‌العاده آن به سرانجام رسید و پس از آنکه تا روز گذشته بیش از یک‌ونیم میلیارد بلیت آن فروش رفت، امروز در سینما‌های کشور اکران می‌شود.  

با توجه به حواشی فراوان این فیلم برای اکران و باوجود بار‌ها به‌تعویق‌افتادن نمایش، به نظر می‌رسد مخاطبان زیادی برای تماشای این فیلم پا به سینما بگذارند.  

نمی‌توان از این واقعیت گذشت که اگر پای بازیگران ترکیه‌ای به این فیلم باز نمی‌شد یا حتی نامی از شهاب حسینی و پارسا پیروزفر، دو بازیگر محبوب سینما در میان نبود، زندگی و رابطه شمس و مولانا، آن‌قدر‌ها هم موضوع جذابی برای همه مخاطبان سینما به شمار نمی‌رفت. اما همه این عوامل سبب شده است تا بسیاری از مخاطبان سینما مشتاق تماشای فیلمی در ژانری غیرکمدی باشند.  

فروش بالای فیلم مست عشق به‌عنوان یک اثر سینمایی غیرکمدی می‌تواند اتفاقی مهم برای ژانری سینمایی باشد که مخاطبان مدت‌هاست با آن قهر کرده‌اند؛ بنابراین پیش‌بینی سختی نیست اگر بگوییم مست عشق قرار است یک غیرکمدی پرفروش باشد و مخاطبان را با این ژانر آشتی بدهد و آغاز دوباره‌ای باشد برای سینمای ایران.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->