نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
سرخط خبرها

هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح

  • کد خبر: ۲۲۴۰۴۲
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
رئیس جمهوری مصر، امروز (چهارشنبه) درباره عواقب هر گونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر با «مارک روته» نخست‌وزیر هلند تلفنی گفت‌وگو و تحولات نوار غزه و تلاش برای برقراری آتش‌بس در این منطقه را بررسی کرد.

دفتر ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که السیسی در این تماس تلفنی تأکید کرد: هر گونه عملیات نظامی در رفح منجر به پیامدهای فاجعه‌باری برای وضعیت انسانی در غزه و صلح و امنیت جهانی خواهد شد.

همچنین «محمد مصطفی» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین نیز درباره طرح‌های رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن برای تهاجم زمینی به رفح هشدار داد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز از سفر پنهانی «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) به قاهره با هدف بررسی یورش احتمالی به رفح خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مسوولان مصر در دیدار با این مقامات صهیونیست، از اینکه عملیات رژیم صهیونیستی در رفح به پناهنده شدن ده‌ها هزار فلسطینی به مصر منجر شود، ابراز نگرانی کردند و گفتند که این امر، امنیت مصر را به خطر می‌اندازد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->