درخواست پویانفر از رئیس جمهور درباره یک اسیر ایرانی + عکس فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت
سرخط خبرها

«پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد

  • کد خبر: ۲۲۴۶۸۴
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
«پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
فصل جدید پدر خوانده در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل جدید پدرخوانده ۳ مافیا پخش خود را آغاز کرد.  

پدرخوانده، دومین سناریو شب‎‌های مافیا به روایت سعید ابوطالب است که تا کنون دو فصل از آن ساخته شده است. به تازگی پخش پدرخوانده ۳ با سناریوی جدید آغاز شده، فصل سوم رئالیتی‌شو «پدرخوانده» با تغییراتی در قوانین و حذف شخصیت مستقل «جک» همراه بوده و در آن شاهد حضور یک ساید جدید به نام «شرلوک هلمز» هستیم.

فصل سوم پدرخوانده کی پخش می‌شود؟

رئالیتی‌شو «پدر خوانده» از محصولات اختصاصی پلتفرم «فیلمنت» است که تا کنون دو فصل از آن ساخته شده است. در پاسخ به سوال پدرخوانده ۳ کی میاد باید بگوییم که نخستین قسمت فصل سوم «پدرخوانده» پنجشنبه (ششم اردیبهشت) از پلتفرم فیلمنت منتشر شد.

کارگردان:سعید ابوطالب

اجرا و گرداننده:کامبیز دیرباز

خلاصه داستان

در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. در پدرخوانده ۳ شرلوک هولمز شخصیت جدیدی است که اضافه شده و یک قسمت ۸ دقیقه‌ای برای آموزش این بازیِ معمایی با حضور افشین زی‌نوری بازیگر و صداپیشه پیش از این در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بازیگران فصل سوم پدرخوانده

چهره‌های متعددی در رئالیتی‌شو پدر خوانده حضور دارند که در قالب اعضای مافیای قهوه، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. امیرحسین رستمی، آرش عدل پرور (AP)، حسین رفیعی، محمد نادری، سینا رازانی، ساغر قناعت، نصرت میرعظیمی، نیما شاهرخ شاهی، شهاب عباسی، مرجان مومنی، زهرا بهروزمنش شرکت کنندگان فصل سوم پدرخوانده هستند.

منبع: نمناک

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->