وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبدللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس رسانه صهیونیستی: برخی سیاستمداران اسرائیلی بر لزوم توقف جنگ تاکید دارند اردوغان: باید نتانیاهو را متوقف کرد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا شد رسانه عبری: ارتش اسرائیل موافق و کابینه مخالف طرح بایدن است
سرخط خبرها

جنگ لفظی دوباره ترامپ علیه ایران

  • کد خبر: ۲۲۴۷۲
  • ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
جنگ لفظی دوباره ترامپ علیه ایران
رئیس جمهوری آمریکا که در باتلاق شیوع سریع ویروس کرونا در کشورش گرفتار شده است، جنگ لفظی و تهدید علیه ایران را از سر گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دونالد ترامپ روز چهارشنبه در یادداشت توئیتری مدعی شد: بر اساس اطلاعات و باور، ایران یا گروه‌های وابسته به آن در حال برنامه‌ریزی حمله‌ای غافلگیرکننده علیه نیرو‌ها یا تاسیسات آمریکا در عراق است. اگر چنین اتفاقی بیفتد، ایران هزینه بسیار سنگینی خواهد پرداخت.

این توئیت ترامپ پس از آن صورت می‌گیرد که تحرکات آمریکایی‌ها در عراق افزایش یافته و نیویورک تایمز از طرح حمله آمریکایی‌ها به پایگاه‌های بسیج مردمی در عراق پرده برداشت.

به گفته این روزنامه پمپئو از حامیان انجام این حمله بوده است، اما ترامپ خواستار ارزیابی بیشتر در این باره شده، اما آن را رد نکرده است.

مایک پمپئو که این روز‌ها به خاطر تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران به وزیر نفرت مشهور شده است هم روز گذشته در یک نشست خبری گفت به هر تهدیدی علیه منافع یا نیرو‌های آمریکایی از سوی گروه‌های مورد حمایت ایران پاسخ می‌دهند.

با این حال مقامات جمهوری اسلامی ایران هم ضمن رصد رفتار. آمریکایی‌ها در منطقه نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه منافع ایران هشدار داده‌اند.

ادعاهاى وزير دفاع آمريكا عليه ايران

وزير دفاع آمريكا در پاسخ به سوالى درباره مبارزه ايران با كرونا و تداوم تحريم هاى آمريكا گفت: نخست آنکه باید بگویم که مردم ایران (از طرف اين ویروس) بسیار سخت مورد ضربه قرار گرفته‌اند. من فکر می‌کنم رئیس جمهوری صبحت کرد که وزیر خارجه پمپئو پیشنهادهایی را برای ارسال کمک‌های پزشکی ارائه داد اما ایران آنها را رد کرد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم در حال حاضر حکومت ایران باید بیشتر مراقب مردم خود باشد تا در این شرایط ویروس کرونا بهتر خدمت کنند؛ در عوض ایران به گسترش رفتارهای بدخواهانه خود در منطقه ادامه می‌دهد.

 

ادعاهاى دو كشور جنگ طلب درباره ايران و يمن

مایک پمپئو و فیصل بن فرهان آل سعود وزيران خارجه آمريكا و عربستان در تماسى تلفنى، نگرانی خود را از بیماری همه‌گیر کووید-19 و لزوم پاسخ جهانی برای مقابله با آن اعلام کردند.

وزیر خارجه آمریکا از تلاش‌ها برای کاهش تنش به رهبری مارتین گریفیث نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن حمایت کرد و دو طرف پذیرفتند که یمن ناپایدار فقط به نفع حکومت ایران است و باید با رفتار بی ثبات‌کننده آن در یمن مقابله کرد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->